نسخه چاپی

شرور مسلح را در زندان كرمان دار زدند

سحرگاه امروز یكی از اشرار مسلح وخطرناك جنوب استان كرمان درزندان به دارمجازات آویخته شد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا, احمد قربانی رئیس دادگاه انقلاب شهرستان کرمان گفت : شرور (آ-ج) معروف به سردار که به اتهام محاربه از طریق سردستگی گروه مسلحانه جهت برهم زدن امنیت عمومی، ایجاد رعب و و حشت،قتل عمدی، سرقت مسلحانه، راهزنی، آدم ربایی مسلحانه در این دادگاه مورد محاکمه و به اعدام محکوم و حکم صادره پس از تائید در دیوان عالی کشور مورد اجرا قرار گرفت.
وی افزود: این شرور با تشکیل باندی متشکل از افراد مختلف مسلح به سلاح گرم اقدام به ایجاد رعب و وحشت بین مردم در جنوب استان کرمان، آدم ربایی و سرقت های مقرون به آزار و مسلحانه می کرد و بعد از ربودن افراد آنها را در منطقه کوه شاه نگهداری کرده و از خانواده های آنها اخاذی می کرده است.
قربانی ادامه داد: نامبرده چندین فقره آدم ربایی مسلحانه، قتل عمد، سرقت مسلحانه و غیره را در پرونده خود دارد.
وی گفت: این شرور در نهایت بوسیله سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد و در این دادگاه مورد محاکمه قرار گرفته و به اکثر جرائم خود اقرار صریح داشته است.
وی ادامه داد: در نتیجه به اتهام محاربه به اعدام محکوم و حکم مذکور مورد تائید دیوان عالی کشور قرار گرفت و بعد از ابلاغ به متهم و وکیل وی پرونده به اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال و امروز صبح در محل زندان کرمان حکم اجرا شد.
شرور معروف جنوب استان کرمان، لحظاتی قبل از اجرای حکم اعدام در زندان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: حدود 2 سال قبل به طرف یکی از دوستانم تیراندازی کردم و وی را به قتل رساندم.
وی با بیان اینکه نمی دانم قتل چطور اتفاق افتاد گفت: زمان انجام قتل ماده مخدر شیشه مصرف می کردم.
وی که از اهالی منطقه اسلام آباد از توابع رودبار جنوب است ادامه داد: مقتول با برادرم درگیر می شود و به وی و پدرم که از دنیا رفته دشنام و ناسزا می گوید.
وی گفت: بعد از اینکه من از درگیری وی با برادرم و البته دشنام دادنش به پدر مرحومم مطلع شدم یک اسلحه کلانش خریداری کردم و به سراغش رفتم.
این شرور افزود: وقتی او را یافتم به سمت سینه اش تیراندازی کردم و وی بلافاصله بعد از تیراندازی به قتل رسید.
این شرور معروف منطقه جنوب کرمان تصریح کرد: بعد از ارتکاب قتل حدود هشت ماه فراری بودم لذا انجام شرارت های من از آن زمان آغاز شد.
وی گفت: یکی از شرارت های من نگهداری گروگان یا افراد ربوده شده توسط سایر اشرار بود.
وی افزود: برای نگهداری هر گروگان 2 تا سه میلیون تومان دریافت می کردم و افراد ربوده شده را در منطقه کوه شاه سمت منطقه سیستان و بلوچستان مخفی می کردم.
وی با بیان اینکه مشارکت در گروگانگیری را به دلیل امرار معاشم انجام می دادم افزود: اگر به زندگی برگردم دیگر راه درست را انتخاب می کنم.
وی که از اعمال سابقش نادم و پشیمان است خود را متاهل و صاحب سه فرزند معرفی می کند و می گوید: فرزند بزرگم کلاس هفتم است و 2 فرزند دیگرم کلاس اول و دوم هستند.
این شرور جنوب کرمان به سایر افراد توصیه کرد: در زندگی راه درست را پیش بگیرند تا به عاقبت وی دچار نشوند.
وی عامل اصلی بدبختی خود را رفقای ناسالم دانست و گفت: یکی از رفقای ناسالم بختیار رئیسی بود.
شرور معروف جنوب کرمان صبح امروز سه شنبه 31 مرداد در زندان کرمان به دار مکافات آویخته شد.
محارب در حد افساد فی الارض از طریق سرکردگی گروه مسلحانه، اخلال در امنیت عمومی، ایجاد رعب و وحشت، تیراندازی ایزایی، مشارکت در قتل عمدی با سلاح گرم، ضرب و جرح مردم، مشارکت در آدم ربایی به صورت مسلحانه، اخاذی و راهزنی، انتشار تصاویر گروه مسلحانه در فضای مجازی به منظور ارعاب مردم و تهدیدات جانی و مالی نسبت به مردم به منظور اخاذی از جمله مصادیق افعال مجرمانه وی بوده است.

۱۳۹۶/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...