نسخه چاپی

جامعه مدرسين حوزه علميه قم:

ملت سیلی سختی به استكبار نواخت

عکس خبري -ملت سيلي سختي به استکبار نواخت

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از حضور پرشور مردم در انتخابات و از همة كسانی كه با تلاش و پی‌گیری خود زمینه تحقق این افتخار ملی اسلامی را فراهم نمودند، تشكر و قدردانی كرد.

به گزارش نمانیوز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

*متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضور غرورانگیز ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات روز دوازدهم اسفند ماه،‌ برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود. آری، ملت شریف ایران‌ به‌رغم توطئه‌های چند ماهه استکبار جهانی، با حضور فراگیر و امید آفرین خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفرید و همان گونه که مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی» در روزهای پیش از انتخابات پیش بینی کرده بودند، سیلی سخت دیگری بر چهره استکبار جهانی نواخت.

انتخابات دوازدهم اسفند به خوبی نشان داد که ملت ایران که همانا پیش کسوت کشورهای اسلامی در بیداری است، امروز نیز می‌تواند الگوی خوبی از مردم سالاری دینی، حفظ استقلال و آزادی، پایبندی به ارزش‌ها، گفتمان ایمان و عدالت، کانون پیشرفت معنوی و مادی و خار چشم دشمنان اسلام باشد.

آنچه در این میان مهم است لزوم قدردانی و قدرشناسی نمایندگان منتخب ملت نسبت به مردم همیشه در صحنه و وفادار ایران اسلامی و اهتمام به خدمت خالصانه و دلسوزانه نسبت به آنان است. از مهمترین نکات پس از انتخابات، لزوم تبدیل رقابت به رفاقت و همدلی است که کاندیداهای محترم باید نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سپاس به درگاه احدیت، این حماسه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید و علماء اعلام «دامت برکاتهم» و عموم ملت شریف ایران تبریک عرض نموده و از همة کسانی که با تلاش و پی‌گیری خود زمینه تحقق این افتخار ملی اسلامی را فراهم نموده‌اند مخصوصاً‌ شورای محترم نگهبان، وزارت کشور، دست‌اندرکاران اجرایی و نظارتی، نیروهای نظامی و انتظامی و رسانه‌های عمومی بویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی قدردانی می‌نماید و برای نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی آرزوی موفقیت دارد.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

۱۳۹۰/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...