نسخه چاپی

یك كیلو و ۸۰۰ گرم تریاك از معده سه قاچاقچی كشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: از معده 3 قاچاقچی در ملایر، یك كیلو و 800 گرم تریاك كه توسط این افراد بلعیده شده بود كشف و ضبط شد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ هادی قزوینه ای، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: این سه قاچاقچی تحت نظر پلیس بودند که اقدام به عزیمت به یکی از استان های جنوب شرق کشور کردند.

وی اظهار داشت: پس از رصد اطلاعاتی مشخص شد قاچاقچیان با روش بلعی (جاسازی مواد مخدر آب بندی شده در معده) قصد انتقاد مواد افیونی به ملایر را دارند.

سرهنگ قزوینه ای گفت: هدف قاچاقچیان، توزیع مواد مخدر در شهر ملایر بود که عصر دوشنبه هفته جاری پیش از رسیدن به داخل شهر توسط عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد ابتدا به بیمارستان منتقل شده و پس از عکسبرداری از معده آنها مشخص شد مواد مخدر در بسته بندی های کوچک در درون معده جاساز شده است.

سرهنگ قزوینه ای خاطرنشان کرد: پس از دفع مواد مشخص شد که در معده هر قاچاقچی حدود 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک جاسازی شده است.

وی گفت: روش بلعی یا همان جاسازی مواد مخدر در داخل معده یکی از شیوه های قدیمی و بسیار خطرناک قاچاق مواد مخدر است.

وی توضیح داد: در مدت زمان قرار داشتن موادمخدر در درون معده فرد قاچاقچی نباید هیچ چیزی بخورد چون خوردن و آشامیدن موجب ترشح اسید معده و در نهایت از بین رفتن آب بندی موادمخدر جاسازی شده می شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: همچنین در صورت از بین رفتن آب بندی بسته های جاسازی شده اگر معده فرد حامل موادمخدر به موقع توسط پزشک شستشو داده نشود مرگ قاچاقچی حتمی است.

لازم به ذکر است در طی سالجاری بیش از سه تن و 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر در همدان کشف و ضبط شده است.

۱۳۹۶/۵/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...