نسخه چاپی

دشمن حریم خانواده را در ایران نشانه گرفته است

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینكه پرسنل نیروی انتظامی امنیت سازانی هستند كه كمترین امنیت را دارند گفت: دشمن حریم خانواده و به ویژه افراد متأهل را در ایران نشانه گرفته است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی در دیدار جمعی از پرسنل معاونت اجتماعی نیروی انتظامی غرب کشور اظهار داشت: وظایف نیروهای نظامی بسیار سخت است و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی است که انصافا ثقل کار بر عهده آنها است.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی در کار خود روز و شب ندارند و مدام در حال انجام وظیفه هستند خطاب به آنها گفت: کار شما بسیار خطیر است زیرا وطیفه همه پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری و خدمت به مردم است که در بین همه ارگان ها، وظیفه نیروی انتطامی از همه بیشتر است.
آیت الله محمدی عنوان کرد: به لطف خداوند ایران در بین همه کشورهای دنیا مرکز تبلیغ تشیع است و روند کار هم این طور نیست که تبلیغ فقط مختص به داخل ایران باشد بلکه ما وظیفه داریم این عقلانیت، تقوا، دین و ایمان را به کشورهای دیگر دنیا ترویج داده و با این مکتب‌های ضد بشری موجود تا زمانی که تمام فتنه‌های ضد دین از بین برود بجنگیم.

امام جمعه همدان ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس به جهادگران، سنگرسازان بی سنگر می‌گفتند حال باید پرسنل نیروی انتظامی را امنیت سازانی که خودشان پایین‌ترین امنیت را دارند، خواند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن، شما را مانع رسیدن به خواسته‌های شیطانی خود می‌داند و به دلیل شکست‌های زیاد آنها، در نتیجه نه تنها شما بلکه خانواده‌های شما نیز در خطر قرار داشته‌اید.
آیت الله محمدی بیان کرد: متاسفانه امروز دشمنان ما حریم خانواده را بمباران می‌کنند و افراد متأهل بیشتر در معرض خطر هستند در این فضا ارزش آگاهی بخشیدن به خانواده ها دو چندان می‌شود.
وی عنوان کرد: ارزش کار پرسنلی که در معاونت اجتماعی ناجا مشغول هستند بسیار بالا است و خیلی از مردم ما به دلیل عدم آگاهی، قربانی یک سری از جنایت هایی می شوند که اگر به موقع به اینها اطلاع رسانی شود از خیلی از مشکلات می توان جلوگیری کرد.

۱۳۹۶/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...