نسخه چاپی

درگیری شدید مخالفین مسلح سوریه

به نوشته رسانه های لبنان، درگیری های سختی میان گروههای سلفی مخالف نظام سوریه در حلب و ادلب صورت گرفته و از آنجا كه هركدام از آنها خود را شایسته حكومت در سوریه و اجرای شریعت اسلامی می دانند؛ این امر منجر به افرایش دامنه درگیری ها میان آنها شده است.

به گزارش ایرنا روزنامه لبنانی الاخبار در گزارشی، فعالیت مجموعه های جهادی مسلح در سوریه را چشم گیرتر از گذشته خواند و تاکید کرد: حضور گسترده مجموعه های سلفی در سوریه، آینده درگیری ها در این کشور را با بحران جدی روبرو ساخته است؛ به طوری که فرصت تشخیص دوست از دشمن در این کشور حتی برای مخالفین نظام، سخت شده است.

این روزنامه در ادامه به ترور«ابومحمد الشامی» یکی از فرماندهان اصلی القاعده در سوریه اشاره کرده و نوشت: ابو محمد الشامی معروف به «العبسی» توسط یگان فاروق السلفی با همدستی ارتش آزاد سوریه،با نصب کمین درمنطقه مرزی ترکیه کشته شد.

الاخبار ادامه داد: تصفیه ابومحمد الشامی با دستور مستقیم ترکیه توسط یگان فاروق السلفی صورت گرفت و گروه فاروق السلفی با وجود آنکه اختلاف زیادی با ارتش آزاد سوریه دارد ولی در مورد تصفیه ابومحمد با این گروه به توافق رسیده بود.

۱۳۹۱/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...