نسخه چاپی

آرای بیطرف بازشماری خواهد شد؟ /معاون روحانی: منتظریم

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: نتیجه بازشماری آرای وزیر پیشنهادی نیرو از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام می‌شود.

به گزارش نما, حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تغییر آرای آخوندی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، گفت: یک بازشماری و بررسی درباره آرای ایشان صورت گرفت. 10 رای به آراء ایشان در بازشماری اضافه شد و آرای وی 198 شد. این موضوع را روز گذشته آقای پزشکیان که جلسه مجلس را اداره می کردند، رسما اعلام کردند.

به گزارش نامه نیوز، وی درباره بازشماری آرای بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو نیز گفت: هیئت رئیسه مجلس در حال بررسی است. نسبت به آرای آقای آخوندی این کار انجام شد، باید منتظر باشیم تا نسبت به آرای آقای بیطرف نیز بررسی‌ها انجام شود.درباره ایشان هم کار در حال بررسی است، نتیجه بررسی از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره انتشار اخباری درباره برگزاری جلسات وزرای پیشنهادی با نمایندگان در مکان‌‌هایی خارج از مجلس به خصوص وزیر پیشنهادی نیرو، خاطرنشان کرد: یک دستور‌العملی را به وزرای پیشنهادی دادیم که بر اجرای آن هم نظارت شد و آقایان در ساختاری که تعریف شده بود، اقدام کردند، اما برگزاری جلسه خارج از آن ساختاری که تعریف کردیم را من نشنیدم، ولی قابل پیگیری است.

امیری درباره اینکه برخی عدم رای آوری وزیر پیشنهادی نیرو را درخواست نمایندگان برای معرفی وزیر ترک اعلام کردند. آیا این موضوع را تایید می‌کنید؟ گفت: من چنین چیزی که شما اشاره می‌کنید را نشنیدم. اینکه چرا وضعیت آرای آقای بیطرف اینگونه شد و رای لازم را کسب نکرد باید در فرصتی با بحث‌های‌ کارشناسی مفصل‌تر مورد ارزیابی قرار گیرد. رئیس محترم‌ جمهور وزرایی را پیشنهاد دادند که بتوانند برنامه‌های ایشان را در همه بخش‌ها اجرا کنند. ترکیب فعلی به نظر ایشان با لحاظ جمیع جهات در مسیر اجرای برنامه‌های رئیس‌جمهور است.

۱۳۹۶/۶/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...