نسخه چاپی

منصوریان اخراج می‌شود؟

از شب گذشته و پس از شكست مقابل پدیده فشارها به روی علیرضا منصوریان به اوج رسیده و بسیاری از هواداران استقلال خواستار تغییر وضعیت كادرفنی استقلال شدند.

به گزارش نما به نقل از خبرورزشی، فشار به روی منصوریان در رفتار او در کنار زمین نیز کاملا مشخص بود. او در پایان دیدار مقابل پدیده رفتارهای عجیبی در زمین از خود نشان داد و استرس بالا باعث شده بود حتی در کنار بازیکنانش در زمین باقی بماند تا پس از آرام شدن وضعیت سکوها به رختکن برود.

اما سرمربی استقلال در 12 ساعت اخیر حامیان جدی در میان شاگردانش داشته است. بسیاری از بازیکنان مطرح استقلال امروز در پیام هایی از منصوریان حمایت کردند و خواهان ادامه همکاری با او شدند. در این میان برخی پیام های بازیکنان احساسی بود و یادآور روزهای خوب استقلال با منصوریان بود. مانند فصل گذشته که او تیم را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رساند و در نهایت نیز فصل را در رتبه دوم به پایان رساند.

حمایت بازیکنان استقلال از منصوریان در این مقطع می تواند به سود او تمام شود. یکشنبه هفته آینده در جلسه هیات مدیره استقلال درباره وضعیت او تصمیم گیری می شود و نظر مثبت و حمایت مقتدرانه بازیکنان استقلال از منصوریان می تواند حتی روی تصمیم اعضای هیات مدیره تاثیرگذار باشد و ابقای منصوریان در استقلال را رقم بزند.

۱۳۹۶/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...