نسخه چاپی

جزئیات اختلاس 47میلیاردی از بانك خراسان شمالی

رئیس‌كل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به آخرین جزئیات اختلاس ۴۷ میلیارد ریالی یكی از بانك های خراسان شمالی، گفت: دومین متهم این پرونده دستگیرشده است.

به گزارش نما به نقل از مهر: رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به آخرین جزئیات اختلاس ۴۷ میلیارد ریالی یکی از بانک های خراسان شمالی، گفت: دومین متهم این پرونده دستگیرشده است.

حجت‌الاسلام نورالله قدرتی درباره آخرین جزئیات اختلاس ۴۷ میلیارد ریالی از بانک خراسان شمالی اظهار کرد: دومین متهم این پرونده به دستور بازپرس بازداشت شده است.

حجت‌الاسلام قدرتی بااینکه متهمان با استفاده از رمزهای جعلی اقدام به جابجایی وجه از حساب‌های بین‌بانکی می‌کردند، افزود: تاکنون مبلغ ۴۷ میلیارد ریال از حساب‌های بین‌بانکی برداشت‌شده و احتمال افزایش مبلغ اختلاس نیز وجود دارد.

وی افزود: این فرد با استفاده از زمان لازم برای جابجایی پول‌ها به انتقال وجوه به‌حساب شخصی خود اقدام می‌کرده و این چرخه در جریان بوده است تا اینکه بازرسی بانک با ورود به حساب‌ها متوجه ناهماهنگی بین حساب‌ها و کسر موجودی می‌شود.

وی عنوان کرد: بااطلاع موضوع به رئیس شعبه پرونده‌ای در این خصوص در دادسرا تشکیل و با دستور دادستان کارمند متخلف بازداشت شد.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: طبق تحقیقات به‌عمل‌آمده و بازرسی‌های انجام‌شده شامگاه گذشته به دستور بازپرس پرونده یکی دیگر از همدستان متهم دستگیرشده است.

حجت‌الاسلام قدرتی اظهار کرد: به دستور دادستان در اقدامی پیشگیرانه تاکنون بیش از هشتاد میلیارد ریال از اموال منقول و غیرمنقول متهم ضبط‌شده است.

۱۳۹۶/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...