نسخه چاپی

دولت بداند كه دغدغه مردم مسائل سیاسی نیست

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: گرفتاری مردم مسائل اقتصادی، اشتغال و بیكاری است و اگر شاهد رونق اقتصادی باشند پشتیبان دولت خواهند بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، دوازهمین جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز پنجشنبه (دوم شهریورماه) در تهران برگزار شد.در ابتدای این جلسه آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، بر استفاده برکات معنوی این ماه شریف به ویژه اعمال روز عرفه تأکید کرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری، در ادامه با اشاره به جایگاه شهید و شهادت در اسلام به شهادت شهید مدافع حرم اهل بیت(ع)؛ شهید حججی پرداخت و تصریح کرد: « شهادت این جوان مخلص آثار و برکات فراوانی داشت و بار دیگر جامعه ما را به رایحه جهاد فی سبیل الله و شهادت در خدا عطرآگین نمود و در بین همه اقشار مردم شور و حرارتی وصف ناشدنی ایجاد کرد و من مطمئنم این شور و حال معنوی و تجلیل از خانواده آن شهید از سوی مردم تا چهلم او در کشور ما جریان خواهد داشت. انشاءالله به زودی شاهد باشیم انتقام خون این شهید عزیز از داعش گرفته شود. بی شک این شهید بزرگوار و خانواده محترم او از اخلاص بالایی برخوردار بوده اند که خداوند این چنین آنان را نزد همه مردم عزیز نموده است».

آیت الله جنتی افزود:« به لطف خدا امروز پس از گذشت حدود 40 سال از انقلاب اسلامی، شاهدیم که روحیه ایثار گری و شهادت طلبی در بین جوانان ما موج می زند به نحوی که برای حضور در جبهه های سوریه و عراق و نبرد با داعش و گرو ههای تکفیری از یکدیگر سبقت میگیرند و بحمدلله این روزها طبق اخباری که می رسد این دو کشور اسلامی از لوث وجود گروههای تکفیری و داعشی دارد تطهیر می شود. من به جوانان عزیز توصیه میکنم شهید حججی و دیگر شهیدان مدافع حرم را الگوی خود قرار داده و با تلاش در راه خودسازی و کسب معنویت، راه عزت دنیا و آخرت را بپیمایند ».

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان به دولتمردان توصیه کرد: « دولت محترم فارغ از مسائل سیاسی و حزبی به کار و تلاش بپردازد و بداند که دغدغه مردم مسائل سیاسی نیست. گرفتاری و مشکلات مردم، مسائل اقتصادی، اشتغال و رفع معضل بیکاری است. مردم اگر شاهد رونق اقتصادی در جامعه باشند پشتیبان دولت خواهند بود و امیدواریم دولت از همین ابتدای آغاز به کار سعی کند ظرف مدت کوتاهی تحولی در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ایجاد نماید».
در ادامه جلسه، هیئت رئیسه محترم خبرگان رهبری، موضوعات مربوط به اجلاس آینده این مجلس را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

سومین اجلاس دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری روزهای 28 و 29 شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد.

۱۳۹۶/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...