نسخه چاپی

باد شدید در شرق كشور طی دو روز آینده

كارشناس هواشناسی از وزش باد شدید در شرق كشور طی دو روز آینده خبر داد.

به گزارش نما به نقل از صداوسیما محمد اصغری گفت: احتمال حرکت شن های روان در مسیر جاده نهبندان - زابل وجود دارد البته در زابل به سمت زاهدان و شهرهای ریگان، بم و کهنوج در کرمان حرکت شن ها را با شدت و ضعف کمتری شاهد خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی گفت: در شرق کشور بعد از توقفی 2 -3 روز بر سرعت باد شدت می یابد و فردا و پس فردا اوج وزش و تندی باد را در این مناطق پیش رو داریم.

وی افزود: در هرمزگان بویژه در ارتفاعات شرقی و در ساعات بعداز ظهر رشد ابر، رگبار و رعد و برق را شاهد خواهیم بود.

اصغری گفت: در جنوب غرب به ویژه خوزستان تا اواسط هفته آینده هوا شرجی پیش بینی می شود و در نیمه شمال شرقی این استان با رشد ابر، رگبار و رعد و برق روبرو هستیم که این شرایط هشداری برای توجه بیشتر عشایر ساکن در این مناطق است.

وی افزود: در شمال غرب به ویژه اردبیل هوا بین 3 تا 6 درجه خنک تر می شود اما سواحل شمالی یعنی مازندران امروز آسمانی نیمه ابری در پیش دارد و در ارتفاعات گلستان تا 60 درصد وقوع رگبار، رعد و برق دور از ذهن نیست.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امروز پایتخت نشینان گرمترین روز را طی 7 تا 8 روز آینده تجربه می کنند در عین حال گفت: البته این وضع فردا تغییر محسوسی خواهد کرد به گونه ای که فردا افت شدید دما در پایتخت را خواهیم داشت و این از نظر عوض شدن توده هوا و افزایش میزان سرعت باد در بعداظهر می تواند خطرناک باشد و همین وضعیت را در اصفهان شاهد هستیم.

۱۳۹۶/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...