نسخه چاپی

دستگیری 5 نفر درخصوص هك خبرگزاری قطر

وزارت كشور قطر امروز از بازداشت 5 نفر در ارتباط با هك خبرگزاری قطر (قنا) خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، وزارت کشور قطر امروز جمعه اعلام کرد که تیم تحقیقات ویژه هک خبرگزاری قطر (قنا) موفق شدند 5 نفر را در ارتباط با این قضیه بازداشت کنند.

وزارت کشور قطر در بیانیه خود با اشاره به بازداشت 5 نفر در ارتباط با هک خبرگزاری قطر (قنا) آورده است که منابع عامل هک خبرگزاری مشخص شده و تیم تحقیقات در حال حاضر برای تعیین ادله الکترونیکی جهت تعقیب قانونی و قضایی متهمان تلاش می‌کند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، در این بیانیه آمده است که بر اساس نتایج اولیه تحقیقات، هکرها از فنآوری و روش‌های مبتکرانه برای هک خبرگزاری استفاده کرده‌اند.

وزارت کشور قطر همچنین اعلام کرد که به منظور شفاف‌سازی مسائل به محض اتمام تحقیقات، تمامی نتایج آن در یک کنفرانس خبری اعلام می‌شود.

در این بیانیه از همکاری آژانس تحقیقات فدرال آمریکا اف بی آی و آژانس ملی مبارزه با جرایم انگلیس ان سی ای در این زمینه قدردانی شده است.

خبرگزاری قطر اخیرا هک شد و اظهارات امیر قطر مبنی بر حمایت از اخوان‌المسلمین، حماس، ایران و حزب‌الله در سایت این خبرگزاری منتشر شد که مقدمه‌ای برای ایجاد بحران بین قطر و چهار کشور عربی قرار گرفت و به دنبال آن چهار کشور عربی اعم از مصر، عربستان، امارات و بحرین روابط خود با دوحه را قطع کردند.

۱۳۹۶/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...