نسخه چاپی

نصیریان:قالیباف موجب توسعه فرهنگی شده است

پیشكسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره به اینكه خوشحالم خانه هنرمندان اقدامی را قبل از هر نهادی در تجلیل از آقای قالیباف برگزار كرده است، گفت: دكتر قالیباف موجب توسعه فرهنگی در كشور شده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علی نصیریان هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در آیین تجلیل از خدمات فرهنگی و هنری محمدباقر قالیباف که عصر امروز با حضور جمعی از هنرمندان و اساتید دانشگاه در تالار ایوان شمس برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالم که خانه هنرمندان چنین اقدامی را قبل از هر نهاد دیگری انجام داد.

وی تصریح کرد: در این 6 دهه‌ای که کار نمایشی انجام می‌دهم، شهرداری ندیدم که جدای از خدمات شهری، در اندیشه فرهنگ و هنر و بُعد معنویات ولو بُعد ذوق به طور کلی با استفاده از ابزار امکان کار فرهنگی و هنری در اندیشه بوده باشد و تنها کسی که به سمت این اندیشه رفت و اقدام کرد دکتر قالیباف بوده است.

نصیریان تصریح کرد: قطعاً کسی را قبلا سراغ نداریم که موجب توسعه فرهنگی در کشور شده است، و در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته در دوره آقای قالیباف حدود 108 تئاتر در صحنه است و هر شب برنامه اجرا می‌کنند.

وی بیان کرد: فرهنگ و هنر توسعه پیدا کرده است و جامعه هشیار شده است و به این حوزه نیاز دارد و این اقدامات توسط آقای قالیباف انجام شده است.

۱۳۹۶/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...