نسخه چاپی

بازیكنان باكیفیت به جای اوكراینی‌های بی خاصیت!

پرسپولیس فصل قبل را با شرایط خاصی آغاز كرد. طارمی و رضاییان به تركیه رفتند و این تیم اقدام به جذب بازیكنان جدید برای بستن تیمی قدرتمند كرد. اما در این میان ساسان انصاری كه خیلی زود تیم را به مقصد فولاد ترك كرد و گولچ هم بدون ایكه بازی كند از پرسپولیس كنار گذاشته شد. بقیه خریدهای پرسپولیس عملا دست برانكو را روی نیمكت و برای تغییر بستند.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، شانسی که برانکو و پرسپولیس آوردند این بود که طارمی و رضاییان بازگشتند البته امید عالیشاه و احمدنوراللهی هم تیم را ترک کردند تا وضعیت بغرنج تر هم بشود. پرسپولیس برای تکمیل نفراتش دو بازیکن اوکراینی و چند بازیکن جوان را به تیمش اضافه کرد. اوکراینی ها عملا هیچ نقش مفیدی برای پرسپولیس ایفا نکردند.

برانکو همچنین نمی توانست در مسیر دشوار رسیدن به قهرمانی و رقابت های نفسگیر آسیایی به بازیکنان جوانی مثل کرملاچعب، آقایی و علوان زاده اعتماد کند. تنها شانسی که برانکو آورد این بود که سیزده بازیکن اصلی تیم تا حد ممکن در طول فصل آماده بودند و برانکو با همین تعداد قهرمان شد و به مرحله یک چهارم لیگ قهرمان آسیا رسید. راستی اگر سروش رفیعی در نیم فصل جذب نمی شد شاید پرسپولیس با کمبود بازیکن به مشکل می خورد.

اما در فصل جدید پرسپولیس هوشمندانه در فصل نقل و انتقالات وارد شد. آن ها به جای خارجی های ناشناخته دو خارجی خیلی خوب را گرفتند. منشا که در پیکان خودش را نشان داده بود و بشار رسن عراقی که برانکو بازی هایش را دیده بود و پسندیده بود.

شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی، شایان مصلح و بازگشت احمدنوراللهی نیمکت پرسپولیس را تکمیل کرد تا این تیم این فصل را با کمترین دغدغه نسبت به نیمکتش آغاز کند.

نتیجه نیمکت خوب را پرسپولیس در همین فصل از رقابت ها و در همین مدت کم به خوبی لمس کرده است. این تیم در بازی های اول فصل سیدجلال حسینی کاپیتانش را در اختیار نداشت. موضوعی که در فصل قبل باعث شد تا حسین ماهینی دفاع وسط بازی کند و در این فصل فرض کنید در بازی برابر الاهلی این موضوع می توانست منجر به اتفاقات ناخوشایندی برای پرسپولیس شود.

برانکو حتی در روزهایی که مهدی طارمی مثل بازی با الاهلی آماده نبود با حضور منشا توانست مانع از افت کیفی خط حمله تیمش شود.

سه تعویض برانکو در مرحله رفت لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی برخاسته از یک نیمکت قوی بود. برانکو به راحتی توانست ستاره های تیمش را که در فصل قبل بدون جانشین بودند را از بازی بیرون بکشد و سه بازیکنی را جایگزین کند که بتوانند نمایشی حتی بهتر و با کیفیت تر داشته باشند.

۱۳۹۶/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...