نسخه چاپی

فینال كشتی آزاد قهرمانی جهان درد و دقیقه!

در ادامه مسابقات چهار وزن اول رقابت‌های كشتی آزاد قهرمان جهان كه از ظهر امروز (به وقت ایران) در پاریس فرانسه آغاز شده است، نمایندگان كشورمان در اوزان 57، 61، 86 و 125 كیلوگرم به مصاف حریفانشان رفتند كه حسن یزدانی با پیروزی در فینال 86 كیلوكرم به مدال طلا دست یافت.

به گزارش نما به نقل از تابناک، این اعجوبه مازندرانی در دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم به مصاف بوریس ماکوئف کشتی گیر روسی الاصل اسلواکی رفت و در پایان موفق شد مقتدرانه و در مدت زمان ۲ دقیقه و ۲۴ ثانیه با نتیجه ۱۰بر صفر پیروز شد و مدال طلایجهان را بر گردن آویخت.

وی در دور سوم با پیتر یانولوف از مولداوی سرشاخ شد و موفق شد در کمتر از 4 دقیقه این حریف خود را 10 بر صفر شکست دهد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شود.

یزدانی در مرحله یک چهارم نهایی با الکساندر گوستیف از آذربایجان مصاف داد و با نتیجه 10 بر صفر مقابل حریفش به برتری دست پیدا کرد تا راهی مرحله نیمه نهایی شود. یزدانی در نیمه نهایی با الکساندر والیف روس تقابل داشت و با ارائه یک کشتی منطقی 4 بر صفر حریف روس خود را شکست داد تا راهی فینال مسابقات شود و اولین فینالیست ایران در مسابقات جهانی باشد.

یزدانی در فینال مسابقات با بوریس ماکویف از اسلواکی دیدار کرد و در کمتر از 3 دقیقه با نتیجه 10 بر صفر حریفش را شکست داد تا نخستین طلای بزرگسالان جهان را بدست آورد. یزدانی پیش از این به مدال طلای المپیک و نقره جهان دست پیدا کرده بود. در دیدار رده‌بندی این وزن نیز والیف روس با شکست گوتسیف آذری سوم شد. دیگر مدال برنز این وزن به کوکس از آمریکا رسید.

۱۳۹۶/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...