نسخه چاپی

سایت AFC : منشا تعویض طلایی لیگ قهرمانان آسیا

سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی بازی‌های هفته‌ نخست یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دریچه آمار مورد بررسی قرار داد.

به‌ گزارش نما به نقل از ‌ایسنا، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با برگزاری چند دیدار به پایان رسید که در یکی از دیدارها نماینده ایران برابر الاهلی عربستان به تساوی دو بر دو رسید.

* کمترین درصد مالکیت بیشترین موفقیت
تیم شانگهای چین موفق شد با چهار گل گوانگژو را شکست دهد. این‌ در حالی است که تیم شانگهای فقط 170 پاس در طول این بازی بین بازیکنان خود ردوبدل شده دید و با این آمار کم توانست دروازه حریف را چهار بار باز کند.

* تعویض طلایی
گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس بعد از ورود به زمین مسابقه توانست اثرگذاری بالایی داشته باشد و گل ارزشمند تیمش را نیز به ثمر برساند تا به عنوان تعویض طلایی دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا لقب بگیرد.

* اولین‌های خوشحال
شجاع خلیل زاده و گادوین منشا، اولین بازی خودشان را برای تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا انجام دادند و اتفاقا هر دو برای تیم‌شان گلزنی کردند و اولین خوشحال‌های هفته لقب گیرد.

* سردرگم بدون پائولینیو
تیم گوانگژو بعد از این که ستاره برزیلی خود را به بارسلونا فروخت، در اولین بازی بدون حضور این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا، چهار بار دروازه‌ خود را برابر شانگهای باز شده دید.

* دروازه‌بان برتر هفته‌
خالد عیسی، دروازه‌بان العین مشغول‌ترین دروازه‌بان بین دروازه‌بان‌های حاضر در این مرحله بود که توانست، شش بار دروازه‌ خود را برابر الهلال نجات دهد.

* فوتبال ژاپن
در بازی بین کاوازاکی و اوراوا 1129 پاس بین بازیکنان ردوبدل شد که بیشترین میزان پاس در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا بود. برای درک بیشتر این موضوع کافی است بدانیم که این بازی دو برابر بازی پرسپولیس و الاهلی پاس داشته است.

۱۳۹۶/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...