نسخه چاپی

هرگز اتحاد میان سپاه و ارتش لطمه نخواهد خورد

فرمانده جدید كل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاكید كرد: ارتش هرگز اجازه نخواهد داد كه اتحاد میان سپاه و ارتش لطمه بخورد.

به گزارش نما به نقل از مهر: فرمانده جدید کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ارتش هرگز اجازه نخواهد داد که اتحاد میان سپاه و ارتش لطمه بخورد.

امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده جدید کل ارتش در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ارتش با نثار درود به شهدا و امام شهدا گفت: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت به این مرز و بوم را به من داد و با تمام وجود از فرمانده معظم کل قوا تشکر می کنم که این فرصت را به من دادند.

وی ادامه داد: امیر صالحی از انسان های بسیار شایسته‌ای هستند که مطالب بسیاری از ایشان آموختم و به شدت مدیون ایشان هستم. پرکردن جای ایشان کار بسیار سختی است که امیدوارم که در این مسئولیت موفق شوم. حضور من در ستاد کل میتواند به همکاری بیشتر ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش، منجر شود.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: ماموریت ها و مسئولیت های ارتش و سپاه با هم تفاوت دارد و تنها در ۲۰ درصد مسائل شباهت دارند و ارتش هرگز اجازه نخواهد داد که اتحاد میان این دو نیرو لطمه بخورد.

امیر موسوی گفت: ارتباط و تعامل با سایر قوا بنا بر تدابیر و فرامین رهبری در حکم اینحانب بود و با تمام توان با سپاه و وزارت دفاع همکاری و تعامل خواهیم داشت، اینکه موضوع معیشت کارکنان در حکم انتصاب اینجانب آمده، نشان دهنده اهمیت این موضوع برای ایشان است که با یک برنامه پنج ساله آن را بهبود خواهم بخشید. به دنبال آن هستیم تا با برنامه درست و اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا شرایط بهتری را رقم بزنیم.

۱۳۹۶/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...