نسخه چاپی

گزارش كیهان از نا آرامیهای دیروز پایتخت: كار فتنه​گران همسو با آمریكا و اسرائیل بود

كیهان نوشت:

تحرکات روز گذشته فتنه گران علیه بازار تهران نشان می دهد اقدام آنها دقیقاً در راستای پروژه آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

در حالی که مقامات رژیم صهیونیستی و آمریکا طی روزهای گذشته اظهارات متعددی در زمینه القای اثرگذاری تحریم ها داشتند، عناصر همسو با آنها سعی کردند با شایعه پراکنی و ارعاب و لطمه به فعالیت بازار، برای حرف دشمن سند دست و پا کنند. گزارش ها حاکی از آن است که پریروز برخی پیامک ها به بازاریان ارسال شد مبنی بر اینکه بازار فردا (دیروز) تعطیل خواهد بود. صبح دیروز هم پیامک های دیگری -این بار نه با مضمون دعوت بلکه با چاشنی ارعاب و تهدید- به بازاریانی که به محل کار رفته بودند، ارسال شد. و متعاقب آن به اختلال و مزاحمت چندساعته و از جمله آتش زدن چند سطل زباله دست زدند.

احمد کریمی اصفهانی رئیس انجمن اصناف بازار روز گذشته ضمن گفت وگو با خبرگزاری ها تأکید کرد: این مسائل اصلاً ربطی به بازار و بازاریان ندارد و بازاریان به دلیل این که نگران بودند مشکلی برای آنها پیش بیاید، مغازه خود را بستند. این افراد مربوط به بازار نبودند. بازاری داد و فریاد نمی کشد و امنیت را به هم نمی زند. کسانی دنبال اخلال گری در بازار هستند و ما انتظار داریم نیروهای انتظامی با آنها برخورد کنند.

وی تأکید می کند: گویا تعدادی اخلالگر مأموریت پیدا کرده اند که تهدید و ناامنی ایجاد کنند. در چند راسته بازار عده ای مغازه داران را تهدید کرده اند که باید مغازه های خود را تعطیل کنند.

در واقع فتنه گران که از ماه ها قبل از سوی محافل سیاسی و رسانه ای بیگانه خط داده می شدند با اجرای یک شوی توأم با ارعاب و تهدید، تلاش کردند کاریکاتور یک اقدام خودجوش را به نمایش بگذارند اما اقدام آنها در آتش افروزی، حمله به چند مغازه و شکستن شیشه برخی اماکن از جمله در اطراف صرافی ها، ضمن اینکه هویت مرتبط آنها با بیگانگان را شفاف کرد، باعث خشم مردم و بازاریان حاضر در این صحنه ها شد که شعار مرگ بر فتنه گر و مرگ بر فرصت طلب می دادند.

در این فتنه انگیزی سیاسی- اقتصادی برخی رسانه های ضدانقلاب به ویژه سایت کلمه و بی بی سی و رادیو فردا و بالاترین طبق معمول، اقدام به گزارش های مجعول و تحریف آمیز و در عین حال تحریک کننده کردند...

نکته دیگر که قابل تأمل و توجه است اصرار اوباش موتوری به سردادن شعارهایی علیه جبهه مقاومت در سوریه - هماهنگ با مواضع آمریکا و رژیم صهیونیستی- و گریختن از صحنه بود و همین امر ماهیت وابسته آنان را آشکارتر می سازد

۱۳۹۱/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...