نسخه چاپی

دولت برای اشتغال دختران دانش آموخته برنامه ویژه دارد

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: دولت دوازدهم به منظور ایجاد فرصت های شغلی برای دختران تحصیل كرده در مراكز دانشگاهی برنامه ویژه طراحی كرده است و به زودی آن را اجرایی می كند.

به گزارش نما به نقل از برنا، معصومه ابتکار شامگاه شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در ورامین در جمع خبرنگاران افزود: دولت براساس قانون اساسی و اعتقاد عملی به برخورداری بانوان از امکانات برابر جامعه، برنامه های ویژه طراحی کرده که در این طرح، دختران تحصیل کرده در اولویت توجه قرار دارند.
وی ادامه داد: دولت در ادامه فعالیت چهار سال قبل در دوره یازدهم، به منظور حمایت از فعالیت های اقتصادی، تسهیلات ویژه درنظر گرفته و سیاست های مناسب درحمایت از صنایع و تولید اتخاذ کرده است.
ابتکار افزود: در حمایت از بخش تولید و صنعت، بانوان از توجه ویژه تری برخوردار شده اند که این امر می تواند در توانمندسازی این قشر عظیم در جامعه نقش بسزایی ایفا کند.
وی تصریح کرد: حمایت دولت و ارائه تسهیلات ویژه به حوزه صنعت و تولید در راستای کارآفرینی و رونق بنگاه های موثر در تولید و شکوفایی اقتصاد زنان و خانواده ها صورت می گیرد و به یقین می تواند کارکردهای بانوان در اقتصاد را ارتقا بخشد.
معاون رئیس جمهوری گفت: منطقه ای مانند ورامین که از شهرک های صنعتی متعددی برخوردار است می تواند توجه ویژه به توانمندی اقتصادی بانوان داشته باشد و فعالیت های آنان را توسعه و رونق بخشد.

۱۳۹۶/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...