نسخه چاپی

شكایت كی‌روش از وضعیت زمین تمرین در كره

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران از وضعیت زمین چمن و كیفیت پایین امكانات كره‌ای‌ها بسیار دلخور است و به مقامات كنفدراسیون فوتبال آسیا شكایت كرده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال ایران از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 بخش آسیا در خانه کره جوبی به میدان خواهد رفت.

کارلوس کی‌روش به زعم خبرنگار و نویسنده کره‌ای از بدو ورود به کره نسبت به شرایط میزبانی این کشور شاکی بوده و چند بار دست به اعتراض زده است.

در گزارش منتشر شده آمده است که کی‌روش نسبت به چند منطقه مهم از زمین تمرین شاکی بوده و حتی جنس و نوع چمن آن محل‌ها را به ناظر آسیایی نشان داده است.

کی‌روش به خبرنگاران گفته است: وقتی به ایران آمدید بهترین امکانات را در اختیار شما قرار داده‌ایم اکنون این رفتار شما شایسته نیست.

قرار شده در اسرع وقت به شکایت و اعتراض ایران و سرمربی پرتغالی این تیم رسیدگی شود.

طرف کره‌ای اما معتقد است که کی‌روش باید آرامش خود را حفظ کند و منطقی نظر بدهد. به زعم طرف کره‌ای کی‌روش کمی دست به جنگ روانی زده اما در هر حال پای ناظر AFC‌ هم در میان است.

کره جنوبی در زمینه امکانات فوتبال کشور فقیری نیست و سابقه میزبانی از جام جهانی را نیز داشته است و مقامات فوتبال این کشور شکایت از کیفیت بد چمن را قبول ندارند.

۱۳۹۶/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...