نسخه چاپی

استاد دانشگاه میونگ جی به كمك مربی كره آمد

استاد دانشگاه میون جی در سمینار خود راه حل برد تیم ملی فوتبال ایران را به سرمربی تیم ملی فوتبال كره جنوبی نشان داد.

به‌ گزارش نما، ‌به نقل از سیچوآن نیوز، کم کم به بازی حساس تیم‌های ‌ملی کره جنوبی و ایران در سئول نزدیک می شویم. هر دو تیم در شرایطی قرار می‌گیرند که این بازی برای کره جنوبی حکم مرگ و زندگی را دارد. در آستانه این بازی مهم یک استاد دانشگاه در دانشگاه میونگ جی راه‌حل باز کردن دروازه‌ ایران و بردن تیم کارلوس کی‌روش را به شین تائه یونگ گوشزد کرد.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی 9 شهریور ماه قرار است در سئول برگزار شود، حالا پیش از این بازی کره‌ای‌ها نگران هستند که چطور دروازه‌ تیمی را باز کنند که در 8 بازی اخیر خود گل نخورده و طعم شکست را مدت‌هاست که نچشیده است.

پروفسور آنالیز دانشگاه میونگ جی در سمینار بزرگ خود، راه‌حل شکست تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را نشان داد و راه کارهایی را در اختیار سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی قرار داده است. مهم‌ترین نکته که این آنالیزور به آن اشاره کرد این که باید جلوی پاس های بلند تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را به هر طریقی گرفت و با پرسینگ در زمین ایران مانع بازی سازی مدافعان ایرانی و حرکات نفوذی هافبک‌ها شود.

این استاد دانشگاه در ادامه‌ توصیه دیگری کرد و به سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال این کشور پیشنهاد داد که از مدافعان بلند قامتی در بازی برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران استفاده کند که قدرت بدنی بیشتری داشته باشند.

این استاد دانشگاه همچنین توصیه کرد: راه‌حل برد تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران استفاده از کیم شین ووک است. این بازیکن قدرتی توانایی دور زدن دفاعی ایرانی را دارد و در کارهای دفاعی نیز بازیکن موثری است.

او ‌اضافه کرد: ایران در بازی برابر ازبکستان 48 پاس بلند موثر داشت و در واقع می‌توان گفت‌ که سلاح تیم کارلوس کی‌روش همین است که اگر بتوان با یک پرس مدافعان ایرانی را عقب نگه داشت جلوی این تاکتیک گرفته خواهد شد.

این استاد دانشگاه در پایان صحبت‌های خود همچنین، ‌اضافه کرد: با بر هم زدن نظم دفاع تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران می‌توان دروازه‌ تیم‌ ‌ملی این کشور را باز کرد. مدافعان ایرانی برابر مهاجمان فیزیکی ضعف دارند و به همین دلیل اگر کیم شین ووک از ابتدا بازی کند، تیم توانایی ضربه زدن به تیم‌ ‌ملی ایران را خواهد داشت.
منبع: ایسنا

۱۳۹۶/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...