نسخه چاپی

شرط تاتار برای بازگشت به تیم گهر زاگرس

عکس خبري -شرط تاتار براي بازگشت به تيم گهر زاگرس

سرمربی مستعفی گهر بازگشت به این تیم را منوط به اضافه كردن بندهایی در قراردادش عنوان كرد.

به گزارش نما، مهدی تارتار در گفت‏‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه قرار بود تا اواسط این هفته تصمیم قطعی را برای برگشتم به گهر بگیریم، اضافه کرد: بلاتکلیفی باشگاه مشکل‏‌ساز شده و هنوز معلوم نیست تیم واگذار می‏‌شود یا نه، اما بزودي همه چیز مشخص می‏‌شود.

وی در پاسخ به سوالی که آیا منتظر مانده‏‌اید، شهرداری دورود مالکیت تیم را واگذار کند و بعد برگردید؟ گفت: باید بدانم با چه کسی طرف هستم و فرقی نمی‏‌کند چه کسی مالک تیم باشد، فقط باید به تعهدات عمل شود، حال می‏‌خواهد مالک، شهرداری دورود یاشد یا کس دیگری.

تارتار با اشاره به اینکه ظاهراً امتیاز تیم واگذار می‏‌شود، تاکید کرد: هر کسی مالک تیم باشد باید بندهایی به قراردادم اضافه شود و فقط با این شرط برمی‏‌گردم. یکی از این بندها اضافه کردن چند بازیکن به تیم برای جایگزینی بازیکنانی است که از جمع ما شده‏‌اند.

سرمربی مستعفی گهر در ادامه به تعطیلی چند باره لیگ اشاره کرد و افزود: به هیچ وجه نظرم مثبت نیست که بخواهیم لیگ را تعطیل کنیم و نتایج ضعیف بگیریم اما همه باید دست به سینه به احترام کروش ایستاده تا او برایمان تصمیم بگیرد.

وی با تاکید براینکه تیم ملی خوب از دل لیگ بیرون می‏‌آید، عنوان کرد: در هیچ کجای دنیا لیگ را برای بازی‏های تیم ملی تعطیل نمی‏‌کنند اما در فوتبال ما این کار صورت می‏‌گیرد و جالب آن‌که نتیجه منفی هم درپی دارد!

تارتار تعطیلی چند باره لیگ را به ضرر فوتبال کشور دانست و ادامه داد: با این کارها لیگ از تب‏ و تاب می‏‌افتد و باشگاه‏ها متضرر می‏‏‌شوند؛ باید با هزینه زیاد به اردو بروند، دوباره بدنسازی کنند، بدن‏ها افت می‏‌کند و...

وی با بیان اینکه تیم‏هایی مثل گهر که هزینه برگزاری اردو را ندارند بیشر ضرر می‌‏کنند، در خصوص بازیکنان دعوت شده به تیم ملی گفت: باید به نظر سرمربی احترام گذاشت و امیدوارم بازی با کره را ببریم تا راه صعود به جام جهانی هموار شود. از مردم فوتبال دوست ایران می‏‌خواهم با حضور در استادیوم به موفقیت تیم ملی کمک کنند.

۱۳۹۱/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...