نسخه چاپی

جنگ لفظی كی‌روش با كره‌ای‌ها بالا گرفت

اعتراض سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان به امكانات اختصاص داده شده به تیم ملی در كره جنوبی باعث شد تا رئیس فدراسیون فوتبال این كشور نسبت به این اظهارات واكنش نشان دهد.

به گزارش نما، به نقل از سایت فوتبال کره جنوبی، بعد از اظهارات کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به زمین تمرین نامطلوب که در کره جنوبی در اختیار تیم ایران قرار گرفته و سرمربی پرتغالی کشورمان وضعیت این زمین را شرم‌آور توصیف کرده است، برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال کره جنوبی واکنش‌های نسبت به اظهارات کی‌روش داشتند اما جدی‌ترین و مهمترین واکنش را سونگ کی یونگ رئیس فدراسیون کره جنوبی داشت.

پس از اینکه اظهارات کی‌روش نسبت به زمین تمرین علنی شد رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی در مصاحبه‌ای عنوان کرد که طبق قانون فیفا تیم میزبان می‌تواند محل مناسب تمرین را 3 روز قبل از مسابقه رسمی به تیم میهمان بدهد. او همچنین عنوان کرده که ما این زمین را به تیم ایران پیشنهاد دادیم و اینطور نبوده که رسما این زمین را به ایرانی‌ها اختصاص داده باشیم.

این در حالی است که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاحبه‌ای که به تازگی با خبرنگاران کره جنوبی داشته به آنها گفته که من نمی‌گویم زمین تمرینی که به کره جنوبی در تهران دادیم، زمین خیلی خوبی بوده اما بر اساس داشته‌هایمان در تهران بهترین زمین را به کره‌ای‌ها دادیم اما آیا زمینی که کره جنوبی در اختیار ما گذاشته، بهترین زمین این کشور است؟ آیا امکانات کره جنوبی همین است؟
منبع: فارس

۱۳۹۶/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...