نسخه چاپی

زمان اجرای حكم دیوان عدالت اداری درباره تیراندازی

وزارت ورزش قرار است حكم دیوان عدالت اداری را در خصوص فدراسیون تیراندازی اجرایی كند.

به گزارش نما، پس از نامه دیوان عدالت اداری مبنی بر فرصت یک هفته‌ای به وزیر ورزش در خصوص تعیین تکلیف رئیس فدراسیون تیراندازی، محمدرضا داورزنی و مسعود سلطانی‌فر در مصاحبه‌های جداگانه‌ای اعلام کردند برای مشخص شدن وضعیت این فدراسیون به دیوان نامه زده و منتظر نظر نهایی دیوان هستند.

دیوان عدالت اداری نیز پاسخ وزارت ورزش را اعلام کرده و جواب نیز تاکید بر اجرای حکم بوده است. براین اساس به نظر می‌رسد سیدمهدی هاشمی به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی معرفی خواهد شد.

وزارت ورزش نیز اعلام کرد تا 15 شهریور حکم دیوان عدالت اداری را اجرا خواهد شد.

حدود 2 سال پیش در زمان برگزاری انتخابات فدراسیون تیراندازی، علی دادگر رئیس کنونی فدراسیون تیراندازی به دلیل دو شغله بودن مهدی هاشمی به دیوان عدالت اداری شکایت کرد که این دیوان رأی به برکناری هاشمی داد، اما در ادامه با اعتراض هاشمی به این رأی دیوان در تاریخ 18 تیر 96 اعلام کرد صلاحیت رسیدگی به مسائل فدراسیون‌های ورزشی را ندارد و حکم قبلی خود را نقض کرد با این شرایط انتخابات این فدراسیون در تاریخ 20 تیرماه برگزار شد اما مدتی بعد دیوان در نامه‌ای جدید به وزیر ورزش با مطرح کردن فرصت یک هفته‌ای از وی خواست تا تکلیف فدراسیون تیراندازی را مشخص کند که وزارت ورزش نیز قول داده تا 15 شهریور این حکم اجرایی خواهد شد.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...