نسخه چاپی

روشن: فقط حرف قریب صحیح است

پیشكسوت تیم استقلال اعتقاد دارد كه فرصت دو بازی به علیرضا منصوریان برای جبران نتایج تیمش كار اشتباهی است.

به گزارش نما، حسن روشن درباره اینکه هیئت مدیره استقلال اعلام کرده که تنها دو بازی به علیرضا منصوریان فرصت داده شده، اما اظهارات رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه متناقض با صحبت‌های اعضای هیئت مدیره است، گفت: وقتی جلسه‌ای تشکیل می‌شود، صورتجلسه خواهد شد و باید دید که چه چیزی از آن بیرون می‌آید. وقتی هیئت مدیره یک چیز می‌گوید و افتخاری چیز دیگری، نمی‌توان اظهارنظر کرد.

«اینکه بخواهند دو بازی به منصوریان فرصت دهند، کار اشتباهی است.» وی با بیان این جمله افزود: هر تیمی بخواهد سرمربی خود را تا قبل از پایان نیم فصل تغییر دهد، کار اشتباهی کرده است. اگر قرار باشد، مربی دیگری بیاید، چه کسی خواهد بود؟ آیا او می‌تواند این شرایط را مدیریت کند؟ هیچ مربی خوب خارجی بیرون از گود ننشسته است. مربیان خوب خارجی خودشان تیم دارند و کسی هم که بیرون نشسته، مربی خوبی نیست.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص تشکیل کمیته فنی گفت: هر چند دیر شده، اما ماهی را هر وقت از آب بگیرید، تازه است. وقتی کمیته فنی تشکیل شود، اختیارات فنی نیز باید به این کمیته داده شود. اگر این کمیته تشکیل شود، هیئت مدیره یا باشگاه نمی‌تواند بگوید با دو بازی سرمربی را تغییر می‌دهیم. همه مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره در گذشته با انتخاب شخصی سرمربی را معرفی کرده‌اند، نه از طریق کمیته فنی. در گذشته امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی آمدند و رفتند و حالا نوبت منصوریان است. امروز همه تقصیرات را هم گردن او انداخته‌اند.

روشن با بیان اینکه همه کارهای باشگاه قائم به شخص است، خاطرنشان کرد: در باشگاه استقلال، همه کارها شخصی پیش می‌رود. ناراحتی محمدحسین قریب هم این است که چرا اول مدیرعامل انتخاب شده و سپس هیئت مدیره را تشکیل داده‌اند. حرف قریب درست است. آقایان بهتر است صورتجلسه هیئت مدیره را به مردم نشان دهند و هر کسی نظر خود را ندهد. هواداران از وضعیت تیم عذاب می‌کشند و هیئت مدیره و مدیرعامل برای اینکه خودشان را تبرئه کنند، به خاطر احساسات هواداران می‌گویند دو بازی به منصوریان فرصت داده شده است. نه حرف افتخاری منطقی است نه هیئت مدیره. دادن مهلت برای دو بازی منطقی نیست.
منبع: تسنیم

۱۳۹۶/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...