نسخه چاپی

ابطحی در گفت و گو با نما :

انتخاب نجفی به عنوان شهردار تحت فشار لابی گری ها بود

عکس خبري -انتخاب نجفي به عنوان شهردار تحت فشار لابي گري ها بود

یك نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : به نظر می رسد انتخاب نجفی به عنوان شهردار تحت فشارها و لابی گری عده ای بوده است و تجربه نشان داده اصرار برخی گروه های سیاسی در انتخاب افراد نقش تعیین كننده ای داشته است .

سید محمد جواد ابطحی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با نما درباره شهردار شدن نجفی گفت : آقای نجفی سابقه فعالیتشان در زمینه وزارت است و زمانی هم در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری فعالیت داشتند به دلیل مشکلات قلبی مدت زمان زیادی حضور نداشتند .
وی با اشاره به اینکه نجفی در زمان فعالیت های خود عملکرد قابل قبولی را نداشته است ، اظهار داشت : ما در توانایی ایشان برای اداره شهر تهران دچار تردید هستیم ، چرا که کلان شهری مانند تهران نیاز به مدیری جهادی دارد که از 24 ساعت شبانه روز 18 ساعت را در خدمت به سر ببرد .
وی افزود : به نظر میرسد که آقای نجفی از نظر جسمی با توجه به سوابق موجود این توانایی را ندارد و در زمینه ی مدیریت شهری نیز روزمه ی خاصی در کارنامه این شخص دیده نمی شود .
وی با تاکید بر مواضع سیاسی این شخص و موضع گیری های ایشان در فتنه 88 ، اذعان داشت : در آن زمان همراهی آقای نجفی با جریان فتنه 88 به نوعی مخالف با سیاست های جامعه است و در زمره فعالیت هایی قرار می گیرد که جز آسیب های اجتماعی قرار دارد .
ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس با بیان اینکه آقای نجفی به بسیاری از مسائلی که ما به عنوان آسیب های اجتماعی و فرهنگی می شناسیم عقیده ای ندارند ، تصریح کرد : یکی از این موارد قلیان کشیدن دختران و پسران در محافل عمومی است که آقای نجفی این موضوع را رد نکردند و خودشان هم از این وسیله استفاده می کنند و این برای یک مسئول که به عنوان الگو در جامعه و کارگزار جمهوری اسلامی شناخته شده است ، صورت خوشی ندارد .
وی در ادامه تاکید کرد : به نظر می رسد انتخاب نجفی به عنوان شهردار تحت فشارها و لابی گری عده ای بوده است و تجربه نشان داده اصرار برخی گروه های سیاسی در انتخاب افراد نقش تعیین کننده ای داشته است .
وی با اشاره به بخشی از صحبت های نجفی در خصوص برنامه های مطرح شده برای تصدی شهرداری تهران مبنی بر اینکه مطالبات 3 ماهه شهر تهران دریافت میشود و اقدام می کنیم ، عنوان داشت : دراولین جلسه ای که در این خصوص برگزار کردند بیان شد که این مطالبات تا یک سال دیگر هم تحقق پیدا نخواهد کرد و دولت مشکلات مالی دارد و همین موضوع بیانگر این مساله است که آقای نجفی اشرافی در مسائل شهری ندارد و تازه آمده تا در زمینه اجرایی تجربه کسب کند .
وی در پایان یادآورشد : به نظر من بعید است که آقای نجفی در مقام شهردار تهران دوام داشته باشد و به نظر می رسد بعد از مدت کوتاهی شهردار تهران تغییر خواهد کرد .



۱۳۹۶/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...