نسخه چاپی

كی‌روش SNS شد!

رسانه كره‌ای با انتقاد از عملكرد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مدعی شد او دست به جنگ روانی تمام عیار زده و چمن و كیفیت آن بهانه است.

به گزارش نما، جونگانگ دیلی که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را مرد فضای مجازی و جنگ‌های روانی (SNS) توصیف می‌کند مدعی است ماجرای کیفیت چمن‌ها فقط یک بهانه است و کی‌روش دست به یک جنگ روانی تمام عیار زده و در این خصوص استاد است.

در گزارش این رسانه ضمن اشاره به راهیابی تیم ملی ایران به جام جهانی 2018 روسیه آمده است: کی‌روش استفاده زیادی از فضای مجازی می‌کند و در این مقطع زمانی نیز بارها امکانات سخت افزاری کره جنوبی را زیر سوال برده است.

در ادامه این گزارش آمده است: کی‌روش در صفحه فیس بوک خود نوشته که بازیکنان بهترین مهارت خود را به نمایش می‌گذارند حتی اگر امکانات کره آنگونه که در تصاویر مشهود است باشد.

نویسنده این گزارش در ادامه به سراغ نظرات ایرانیان در صفجه فیس بوک کی‌روش رفته و نوشته است: ایرانیان به کره‌ای توهین کرده‌اند، کره جنوبی را مقصر دانسته‌اند و تحت تاثیر پست کی‌روش قرار گرفته‌اند. آنها الفاظ بدی را علیه کره جنوبی نوشته‌اند که ما توان انتشار آنها را نداریم.

در آن سوی میدان اما سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفته است: با فضاسازی کی‌روش کاری ندارم و جواب او را هم نمی‌دهم. ما در ایران شرایط بدتری داشته‌ایم.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...