نسخه چاپی

عسگر اولادي در دهمين نشست مجمع عمومي موتلفه اسلامي:

استكبار ستیزی اجازه نمی دهد موتلفه اسلامی موافق مذاكره با آمریكا باشد

عکس خبري -استکبار ستيزي اجازه نمي دهد موتلفه اسلامي موافق مذاکره با آمريکا باشد

دبیر كل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: استكبار جهانی و ایالات متحده آمریكا و دولتمداران آمریكایی هیچ تغییری ایجاد نكرده اند چرا كه آن‌ها انقلاب ما را به رسمیت نشناخته و تغییری در روش خود نداده‌اند لذا دلیلی برای مذاكره با آنها وجود ندارد.

حبيب الله عسگر اولادي دبير کل جبهه پيروان امام و رهبري صبح امروز در دهمين نشست مجمع عمومي حزب موتلفه اسلامي با اشاره به بزرگداشت هفته نيروي انتظامي اظهار داشت: حزب خداپسند داراي سه ولايت است؛ ولايت خدا، رسول خدا و ولايت"الذين امنوا" لذا هر گاه جامعه اي اين سه ولايت را داشته باشد، حزب الله است و هر گاه تحقق يابد پيروزي آنان قطعي است.

وي وحدت نيروهاي سياسي 30 تير 1331 را تولي به ولايت و امامت دانست و ادامه داد: در 30 تير 1331 روحانيت نقش به سزايي را ايفا مي‌کند چرا که آيت الله کاشاني آن روز فتوايي صادر کرده و همه نيرو‌هاي سياسي روز دوشنبه (30 تير) را براي هر نوع کسب و کار ممنوع اعلام کردند.

*قواي سه گانه به فرياد اعتراض مردم توجه کنند

عسگراولادي به تظاهرات روز گذشته بازاريان اشاره و تصريح کرد: از قواي سه گانه مي‌خواهيم به فرياد اعتراض مردم توجه کنند.

*اگر حزب نداشته باشيم جمهوريت حزب نوسان پيدا مي‌کند

وي با بيان اين مطلب که حزب بايد در نظام براي خدمت سامان بگيرد، گفت: قرآن کريم دو دسته‌اي که در مقابل يکديگر مي‌جنگند را حزب الله و حزب الشيطان معرفي کرده است و کساني که ولايت ندارند در دسته حزب الشيطان هستند لذا زماني که به شعار امام (ره) مبني بر جمهوري اسلامي راي داديم بايد حزب داشته باشيم و اگر حزب نداشته باشيم جمهوريت حزب نوسان پيدا مي‌کند.

وي وجود حزب براي دولت اسلامي را مقبول خدا و برای اسلام ناب محمدي ضروري دانست و گفت: در موتلفه اسلامي مفتخريم که امام (ره) ما را براي تشکيل هيئت‌هاي مختلف هدايت کرده و بسياري از راهنمايي‌ها را براي تشکيل هيئت‌هاي مذهبي 10 نفره تشويق کرد.

عسگراولادي به بيانات امام (ره) اشاره و خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) مطرح مي‌کردند اکثريت بايد اقليت را قانع کنند اما در بسياري از کشور‌ها اقليت را ساکت کرده و اجازه صحبت به آن‌ها را نمي‌دهند.

وي تصريح کرد: موتلفه اسلامي با کندي پيش مي‌رفت چرا که درصدد عملياتي ساختن سفارشات امام (ره) و قانع کردن اقليت بودند.

عسگراولادي يادآور شد: حضرت امام خمینی (ره) ما را یاری کردند و امروز ولايت فقيه با ماست و اگر بگويد موتلفه را فراموش کنيد فراموش خواهيم کرد.

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري به اظهارات دو مجتهد جامع الشرايط مبني بر مواضع مناسب حزب موتلفه اسلامي و نيز برخي از فرمايشات مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: آيا نظام پير و فرسوده و از کار افتاده خواهد بود و اگر پيري نظام ميسر است راه برون رفت از آن و راه تازگي انقلاب چه خواهد بود؟

وي با بيان اين مطلب که براي دوري از پيري و فرسودگي چشم‌انداز خوبي را سامان داده‌ايم ادامه داد: چشم‌انداز خوب ما را کاملا در شرايط مناسبی قرار داده چرا که بايد به سرعت به سمت چشم‌انداز حرکت کنيم لذا اگر استاني و شهرستاني اين چشم‌انداز را ندارد بايد اين امر را مطالبه کند.

عسگر اولادي با بيان اين مطلب که اسلام کهنه شدني نبوده است افزود: امام براي سامان انقلاب و اسلام پيش رفت و در 92 سالگي همانند يک انسان 40 ساله فعال بود چرا که امام (ره) کهنه شدني نبود و نمي شود .

عسگر اولادي جوانگرايي و توجه به جوانان را پوست‌اندازي حزب موتلفه دانست و اذعان داشت: توجه به نسل جوان و جوانان شايسته است لذا چينش اعضاي شوراي مرکزي بايد به گونه‌اي باشد تا حرکتي براي جوان شدن حزب صورت بگيرد تا با نوسازي در جريان تعامل با انقلاب آماده شوند.

وي حزب موتلفه اسلامي را پيرو"الذين امنوا" دانست و ادامه داد: تا زماني‌که به بازسازي و نوسازي نرسيم نمي‌توانيم به بازسازي نظام دست پيدا کنيم.

عسگر اولادي تصريح کرد: مگر استکبار جهاني و ايالات متحده آمريکا و دولتمداران آمريکايي تغييري در خود به وجود آورده‌اند و آن‌ها انقلاب ما را به رسميت نشناخته و تغييري در روش خود نداده‌اند لذا دليلي براي مذاکره با آنها وجود ندارد.

وي با اشاره به اينکه تا به بازسازي و نوسازي نرسيم نمي‌توانيم به بازسازي دست پيدا کنيم، اظهار داشت: شرط بازسازي و نوسازي اين است که با هر نوع گرايش سکولار فاصله بگيريم چرا که بايد از بي‌خدايي در نظام فاصله بگيريم و حزب مي‌تواند در اين باره نقشي شايسته داشته باشد لذا به فرموده مقام معظم رهبري حزب اگر بخواهد به معرفت برسد مطلوب و خوب است چرا که ايشان حزب به معناي کامل را براي گسترش فکر درست و اداره جامعه تاييد کرده لذا بايد به سرعت به اين سمت پيش برويم و خود را آماده پذيرش مسئوليت کنيم .

دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري با تاکيد بر اينکه ما استعداد‌هاي بزرگي در حزب داريم ادامه داد: استفاده از اين استعداد‌ها بايد هوشمندانه، با تدبير و حوصله باشد.

عسگر اولادي با تاکيد بر اينکه حزب موتلفه اسلامي با انقلاب تولد يافته و با نفس گرم امام (ره) به انقلاب و نهضت اسلامي و طراوت حضور ايشان حياط خود را ادامه داده تاکيد کرد: تا انقلاب زنده است حزب داراي ويژگي‌هاي ذکر شده نيز زنده خواهد بود و لذا نگراني از آينده حزب ندارم.

وي اظهار داشت: اميد است جوانان مومنانه تر از ما حيات حزب را ادامه دهند چرا که به نقش تاريخي خود واقف هستند.


*بحث غني سازي با شرط برداشتن تحريم ها قابل مذاکره است

وي با اشاره به اينکه بحث غني سازي قابل مذاکره است اما با شرط برداشتن تحريم‌ها ادامه داد: موتلفه اسلامي نمي‌توان موافق معامله کردن غني سازي باشد و ما موافق نيستيم مگر اين‌که قبل از ورود به مذاکره تحريم‌ها را برداريم چرا که ديکته نويس اين تحريم‌ها تعداد زيادي کلاهک اتمي دارد و حاضر نيست در هيچ نشستي در رابطه با خلع سلاح اتمي منطقه و جهان مذاکره کند.

حبيب الله عسگر اولادي در پایان خاطر نشان کرد: غني سازي 20 درصد را به قول اينکه تحريم ها را برداريم نمي توانيم معامله کنيم و با اين امر موافق نيستيم البته اگر مقام معظم رهبري در رابطه با مذاکره و غني سازي اظهار نظري داشته باشند تابع نظر ايشان هستيم.

۱۳۹۱/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...