نسخه چاپی

شلیك مامورین به قاتل در حین فرار از محل جنایت

مأموران پلیس برای دستگیری و جلوگیری از گروگانگیری افراد داخل قهوه‌خانه‌ای در یاخچی‌آباد توسط متهم فراری چاقو به‌دست، مجبور به شلیك گلوله شدند.

به گزارش نما، در ساعت 21:30 روز دوشنبه مورخه96/06/06 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره نزاع و درگیری به کلانتری 130 نازی آباد اعلام شد.

با حضور مامورین در منطقه یاخچی آباد- خیابان گودرزی و بررسی میدانی اولیه مشخص می شود جوانی 22 ساله بنام امیرحسین از ناحیه گردن مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته و به شدت مجروح شده است.

بلافاصله ضارب به هویت پیمان ( 28 ساله ) از اراذل و اوباش بنام منطقه توسط مامورین مورد شناسایی قرار گرفته و در حالیکه یک قبضه چاقو در دست داشت با وجود دستور ایست مامورین اقدام به فرار از محل جنایت می‌کند.

طی تعقیب و گریز، مامورین اقدام به شلیک تیر هوایی و اخطار کرده تا شاید پیمان خود را تسلیم آنان نماید اما پیمان همچنان به فرار خود ادامه داده و نهایتا به داخل یک قهوه خانه متواری می شود.

در شرایطی که پیمان به داخل قهوه خانه متواری شده و همچنان سلاح سرد در اختیار داشته و احتمال گروگانگیری افراد داخل قهوه خانه از سوی وی وجود داشت، مامورین پیمان را با شلیک دقیق از ناحیه هر دو پا مورد اصابت 2 گلوله قرار داده و ضمن دستگیری وی ، بلافاصله جهت اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل می نمایند.

همزمان با انجام عملیات دستگیری پیمان ، امیرحسین نیز به بیمارستان منتقل و تحت اقدامات درمانی قرار می گیرد که به علت جراحت وارده به ناحیه حیاتی بدن در داخل بیمارستان فوت و پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و به دستور بازپرس شعبه 5 دادسرا ناحیه 27 تهران پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ‌قرار می گیرد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر عنوان داشت : در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم پرونده از اراذل و اوباش منطقه نازی آباد و دارای سوابق متعدد در زمینه نزاع و درگیری است که بارها توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر و روانه زندان شده است .

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص این پرونده جهت شناسایی انگیزه درگیری و جنایت در مراحل مقدماتی قرار دارد؛ متهم نیز جهت سیر مراحل درمانی در بیمارستان است و تحقیقات از وی هنوز آغاز نشده اما قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس ویژه قتل صادر و متهم پس از درمان در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار خواهد گرفت.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...