نسخه چاپی

زیباترین نامزد سناتوری آمریكا كیست +عكس

عکس خبري -زيباترين نامزد سناتوري آمريکا کيست +عکس

این نامزد انتخاباتی كه برای رسیدن به مجلس سنای آمریكا تلاش می كند وعده داده كه فرصت های شغلی زیادی را در این كشور ایجاد می كند.

به گزارش گروه بين الملل مشرق، نامزدشدن جانوران براي مناصب سياسي در آمريکا، امري عادي و قانوني است و مردم آمريکا توجه زيادي به کانديداهاي حيوان از خود بروز مي دهند.

در تازه ترين نمونه از اين دست، يک گربه از ايالت ويرجينيا که خود را براي انتخابات مجلس سناي اين کشور کانديدا کرده، از محبوبيت بالايي در ميان مردم و رسانه هاي اين کشور برخوردار شده است.

هانک، گربه 9 ساله اي است که در تصاويري که از وي براي تبليغات اينترنتي اش منتشر شده، گربه اي زيبا به نظر مي رسد. اين گربه در شهر اسپيرنگفيلد از يک گربه ولگرد متولد شده و به گفته "ماتئو اوليري" صاحبش، همه چيز خود را از فعاليت جدي به دست آورده است.

اوليري که مديريت تبليغات اين گربه را نيز بر عهده دارد، مدعي شده که يکي ازکارهايي که وي در صورت برگزيده شدن از سوي مردم انجام خواهد داد، اين است که فرصت هاي شغلي جديدي را در تمامي شهرها به راه خواهد انداخت و اگرهمه به وي رأي دهند، "ظرف ها پر از شير خواهند شد."

اين اظهارات در حالي مطرح شده که در رکود اقتصادي شديد آمريکا افزايش نرخ بيکاري يکي از بزرگترين چالش هايي است که باراک اوباما، رئيس جمهور اين کشور موفق به رفع آن شده است.

اين گربه در ايالتي کانديداي نمايندگي مجلس سنا شده که در آن "جرج آلن" و "تيم کين" دو نامزد از جمهوري خواهان و دموکرات ها رقابت اصلي را پيش مي برند، اما اين گربه نيز اميد دارد که بتواند به نمايندگي از ايالت ويرجينيا در مجلس سنا حاضر شود.

اين نخستين بار نيست که يک جانور در آمريکا در انتخابات اين کشور شرکت مي کند. پيش از اين، يک سگ به نام "وودرو" براي رسيدن به فرمانداري ايالت تگزاس در سال 2010 ميلادي نامزد شده و پيش از او سگي با نام "بوسکو" شهرداري افتخاري شهر "سانول" در ايالت کاليفرنياي آمريکا را بين سال هاي 1981 تا 1994 ميلادي بر عهده داشته است.

۱۳۹۰/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...