نسخه چاپی

دو كشته در سرقت مسلحانه طلافروشی

كارآگاهان جنایی پلیس گچساران دراستان كهگیلویه و بویراحمد، سایه به سایه درتعقیب دزدان مسلح جنایتكاری هستند كه پس از سرقت نافرجام از یك طلافروشی كه دوكشته و یك مجروح داشت، گریخته‌اند.

به گزارش نما، در این سرقت که غروب دوشنبه رخ داد یک طلافروشی در خیابان «بلادیان» هدف دزدان قرارگرفت که درجریان سرقت یک نفر کشته و دو نفر نیز مصدوم شدند که یکی ازمصدومان پس ازانتقال به بیمارستان جان باخت. سارقان نقابدارنیز سوار بر یک دستگاه پژو متواری شدند که بلافاصله تجسس‌های گسترده پلیسی برای دستگیری‌ آنها آغازشد.

سرهنگ محمد موسوی رئیس پلیس گچساران دراین باره گفت:عصر دوشنبه سارقان مسلح پژوسوار به طلا فروشی هجوم بردند که متأسفانه درجریان سرقت دوتن کشته و یک تن نیز مجروح شد.به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، طلافروشی‌های شهرستان می‌بایست از ساعت 18 عصر شروع به کارکنند که متأسفانه این طلافروش ساعت 17، مغازه‌اش را باز کرده بود.با این حال دقایقی پس ازاعلام سرقت مسلحانه، تیم‌های عملیاتی پلیس راهی محل سرقت شده و تحقیقات گسترده دراین باره آغازشد.

شاهدان چه گفتند؟

ازسوی دیگربه گفته شاهدان عینی، حوالی ساعت پنج بعدازظهر دو نفر سارق نقابدار با یک دستگاه پژو نقره‌ای و درحالی که ۲ قبضه اسلحه کلاشنیکف دردست داشتند وارد مغازه طلافروشی شده و بعدازشلیک به سه طلافروش وقتی خود را درمحاصره مردم دیدند با ایجاد رعب و وحشت گریختند.

درخواست نماینده مردم گچساران از پلیس و نیروهای امنیتی

غلامرضا تاجگردون نماینده «گچساران» و «باشت» در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی تلگرامی به موضوع سرقت مسلحانه در شهر دوگنبدان واکنش نشان داد و نوشت: «سرقت مسلحانه همراه با جنایت که منجربه از دست دادن دو همشهری عزیز شد موجی از تأثرعمومی را به دنبال داشته است. درهمین راستا اول امیدوارم مسئولان امنیتی شهرستان و استان در اسرع وقت نسبت به شناسایی عاملان جنایت اقدام و با این لکه ننگ ناامنی برخورد قاطع کنند. دوم به خانواده عزیز از دست رفته‌مان تسلیت عرض می‌کنم. می‌دانم که همه مردم بخصوص قدیمی‌ها اندوهگین هستند. سالی یکی دو بار در مغازه همشهری طلافروش‌مان خدمتش می‌رسیدم. اهل شوخی بود و مزاح. امسال نوروز هم که عیددیدنی خدمتش رسیدم گفت یک عکس یادگاری با هم بگیریم و گرفت. به هر حال ازکودکی چهره خوب شهرمان بود. خدا او و دیگر همشهری‌مان را رحمت کند.
منبع: روزنامه ایران

۱۳۹۶/۶/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...