نسخه چاپی

سرمربی كره جنوبی: بازیكنان كره در خانه بهترین هستند

سرمربی تیم ملی كره جنوبی گفت: بازیكنان كره بهترین بازیكنان هستند و فردا نشان می‌دهند كه در خا نه چه عملكرد خوبی داریم.

به گزارش نما، به نقل از جوینز نیوز، شین تائه یونگ سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی درخصوص بازی فردای این تیم مقابل تیم ملی ایران، گفت: همه می دانند که بازی حساسی فردا با ایران داریم و این موضوع برای فوتبال کره جنوبی سرنوشت‌ساز است. خیلی ساده و شفاف می‌گویم که فردا می‌خواهیم توان و قدرت کره جنوبی را نشان دهیم.

وی ادامه داد: بازیکنانی که در لیگ کره جنوبی بازی می‌کنند و همچنین بازیکنان لژیونر ما جزو بهترین‌های فوتبال هستند و اگر می‌خواهیم فردا تیم ایران را شکست دهیم باید مقابل بازیکنان ایرانی به برتری برسیم و به همین دلیل نیاز داریم که بیش از دو برابر توان و انرژی خودمان را به کار بریم، هرچند که بازیکنان ما نشان داده‌اند که در خانه بهترین هستند و قدرت خود را نشان خواهند داد. تا پیش از این هواداران از نمایش بازیکنان ما ناامید شده بودند اما الان بهترین زمان است تا بازیکنان عملکرد خوب خودشان را نشان دهند.

یونگ خطاب به تماشاگران کره‌ای‌ هم اظهار داشت: در بازی رفت در تهران 90 هزار ایرانی با پیراهن مشکی به استادیوم آمدند و تیمشان را تشویق کردند. به همین دلیل من هم از هوادارن کره انتظار دارم که فردا به استادیوم آمده و خیلی پرشور ما را تشویق کنند و کاری کنند تا بتوانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۶/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...