نسخه چاپی

خواندن خبرهای ایرانی در اردوی كره ممنوع شد

اردوی تیم ملی فوتبال كره جنوبی این روزها برای رویارویی با فوتبال ایران آماده می‌شود و برنامه فشرده بدن‌سازی و حركات بی هوازی در دستور كاری بازیكنان این تیم است.

به گزارش نما، بازیکنان تیم ملی فوتبال کره جنوبی به ادعای روزنامه دونگا ایلبو این کشور این روزها در کنار تمرینات فشرده داخل میدان و مرور دستورات تاکتیکی پشت درهای بسته، در بخش بدن سازی نیز تمرینات بسیار سختی را تجربه می‌کند. در این گزارش از رسیدن همه لژیونرها با پروازهای اختصاصی به مرکز تمرینات خبر داده شده و نویسنده بر این باور است که کره جنوبی برای شکست دادن ایران هیچ مشکلی ندارد.

شین تائه یونگ سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی از مربیان بدن سازی خواسته تنها امشب و صبح فردا را به بازیکنان استراحت بدهند اما صبح امروز تمرینات بی هوازی اوج گرفت. بازیکنان حق تماس تلفنی با خارج از اردوی کره جنوبی را ندارند و روزنامه خواندن و استفاده از وب‌سایت‌های خارجی نیز ممنوع است. روزنامه‌های کره‌ ای مطالب خبرگزاری ‌ها و وب سایت‌های خبری مهم ایران را ترجمه کرده و منتشر می‌کنند و به همین دلیل سرمربی تیم ملی کره جنوبی نیز مطالعه آنها را ممنوع اعلام کرده است.

در گزارش منتشر شده آمده است که سرمربی کره جنوبی علاقه مند بود لژیونرهای خود را زودتر از این در اختیار داشته باشد اما به هر جال آنها را در فاصله چند روزمانده به بازی بزرگ مقابل ایران در اختیار گرفته است. یک تیم کامل روان شناسی و درمانگر نیز وارد اردوی تیم ملی شده و امشب و فردا صبح با بازیکنان و کادر فنی جلسه مهم روحی و روانی خواهند داشت.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۶/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...