نسخه چاپی

قوای سه‌گانه به اعتراضات بازاریان توجه كند

عکس خبري -قواي سه‌گانه به اعتراضات بازاريان توجه کند

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مشی استكبارستیزی حزب مؤتلفه مخالف مذاكره با آمریكا است.


به گزارش نما، حبیب‌الله عسگراولادی در دهمین کنگره حزب مؤتلفه اسلامی که در مجتمع آدینه برگزار شد، به تظاهرات دیروز بازاریان اشاره کرد و گفت: فریاد اعتراض دیروز، فریادی بود که باید به آن اعتنا شود و از رئیس جمهور، دولت، قوه قضائیه و مجلس می‌خواهیم به این فریاد اعتراض توجه کنند.
گزيده سخنان وي را به نقل از فارس بخوانيد:
· امام وقتی متوجه شدند که ما دارای حزب، حوزه و شاخه مرکزی هستیم، فرمودند، باید اکثریت، اقلیت را قانع کنند نه ضایع؛ و اکنون می‌بینیم اکثریت کشورهای غربی اقلیت را خفه می‌کنند و اجازه اظهارنظر به آنها نمی‌دهند؛ مؤتلفه اسلامی با کندی پیش می‌رفت چرا که می‌خواست سفارش امام خمینی را عملی کند.
· پس از امام (ره)‌ خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و بنده به ایشان گفتم، امام (ره) از آغاز ما را مدد فرمودند و تا آخرین لحظه حیات با ایشان در ارتباط بودیم اما امروز ولایت با شماست و اگر شما بفرمائید مؤتلفه را فراموش خواهیم کرد، اما ایشان فرمودند خیر، بنده از ابتدا به تشکل و تهذب {تحزب} علاقمند بودم و الان نیز علاقمند هستم و شما همان سمتی که از امام داشتید از جانب بنده نیز دارید.
· حزب مؤتلفه آینده‌ روشنی دارد. این حزب با انقلاب تولد یافته و نفس گرم امام و نهضت اسلامی را در خود دیده است، از این رو تا انقلاب زنده است حزب هم زنده است؛ بنده نگرانی از آینده حزب و نظام ندارم.
· استکبارستیزی حزب مؤتلفه اجازه نمی‌دهد این حزب موافق مذاکره با آمریکا شود؛ وقتی آنها سیاست‌های استکباری خود را تغییر نمی‌دهند چرا ما وارد مذاکره شویم. ‌استکبارستیزی با مداد نوشته نشده که بتوان با پاکن در سخنرانی سازمان ملل آن را پاک کرد. مذاکره در صورتی است که قبل از آن آمریکا، تحریم‌ها، تهدیدات و محاصره خود را بردارد وگرنه با این تحریم‌ها که دیکته نویس آن اسرائیل است و تا بن دندان مسلح است، جای مذاکره وجود ندارد.
· کار دست چند روشنفکر آمریکایی نیست بلکه در دست صهیونیست‌ها قرار دارد.: تا زمانی که آنها دست از تحریم‌ها برندارند، ما از غنی‌سازی 20 درصد دست برنمی‌داریم. اگر رهبری در رابطه با مذاکره و غنی‌سازی اظهارنظری کنند ما تابع نظر ایشان هستیم.
· هر گاه بحث وحدت ملی گفته می شود نتیجه آن عدم وحدت ملی است. اگر منظور از وحدت ملی، وحدت با فتنه‌گران است آن را قبول نداریم. ملت ما وحدت دارند و در انتخابات با همه سلایق شرکت می‌کنند.
· مشروط به لغو تمام تحریم‌ها علیه ملت ایران میزان غنی‌سازی قابل مذاکره است. جمهوری اسلامی ایران موافق معامله کردن نیست مگر اینکه تحریم‌ها لغو شود. تحریم‌هایی که علیه ملت ایران اعمال می‌شود دیکته شده صهیونیست‌هاست. رژیم صهیونیستی در حالی تحریم‌های ایران را به دیگران دیکته می‌کند که خودش حاضر نیست در هیچ نشست جهانی درباره خلع شدنش از سلاح اتمی دست بردارد

۱۳۹۱/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...