نسخه چاپی

توزیع گوشت وارداتی برای تنظیم بازار عید قربان

معاون نظارت بر كالاهای مصرفی و شبكه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولیدگنندگان از توزیع گسترده گوشت تنظیم بازار در كلیه فروشگاه‌های زنجیره ای و سازمان میادین و صنوف مختلف در آستانه عید قربان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سید داوود موسوی، اظهار کرد: براساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار با همکاری وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن وتجارت، شرکتها و سازمانهای تابعه، اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، انجمن بسته بندی مواد پروتئینی کشور و سازمان میادین میوه و تره بار، توزیع گوشت بسته بندی وارداتی، به صورت تک نرخی و بدون محدودیت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین عرضه می‌شود.

به گفته این مقام مسئول هر کیلوگرم ران بسته بندی ۴۳ هزار تومان، سردست (شامل ماهیچه، ماهیچه پلویی، خورشتی، کف دست) هر کیلوگرم ۴۲ هزارتومان، راسته با استخوان بسته بندی کیلویی ۳۵ هزار تومان، گردن بسته بندی کیلویی ۳۵ هزار تومان، و قلوگاه بی استخوان بسته بندی کیلویی ۲۵ هزار تومان فروخته می شود.

موسوی افزود: براساس آخرین برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده کلیه واحدهای بسته بندی صرفا نسبت به تولید و عرضه این اقلام و با قیمت های فوق الذکر و به صورت یکسان اقدام کنند.

این در حالی است که گوشت گوسفندی فله به صورت شقه، نیم‌شقه ران و سردست نیز با قیمت های مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، واحدهای صنفی منتخب و نیز غرف میادین کماکان عرضه می شود.

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت خاطرنشان کرد: گوشت‌های وارداتی تحت نظارت سازمان دامپزشکی (از مرحله خرید دام، کشتار تا واردات و بسته‌بندی) عرضه شده و نظارت های مستمر درخصوص حفظ موازین بهداشتی و سلامت در مراحل مختلف معمول می‌شود.

موسوی‌ اضافه کرد: براساس هماهنگی به عمل آمده قیمت هر کیلوگرم نیم شقه ران ۳۴۰۰۰ تومان، نیم شقه سردست ۳۲۰۰۰ تومان و شقه کامل ۳۳۰۰۰ تومان است.

وی تاکید کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به رعایت قیمت تعیین شده بوده و هموطنان نیز در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در این زمینه می توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ به دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها در سراسر کشور اطلاع دهند تا اقدام قانونی لازم در مورد آن صورت پذیرد.

۱۳۹۶/۶/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...