نسخه چاپی

كرملین دریافت ایمیل از شركت ترامپ را تائید كرد

كوهن همچنین اذعان داشت كه ترامپ در سال 2015 یادداشتی با این شركت امضا كرده بود اما مدتی بعد این طرح به دلایل تجاری متوقف شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، در گرماگرم تحقیقات واشنگتن درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا، کاخ کرملین تائید کرد که در دوران رقابت های انتخاباتی ایالات متحده ایمیلی از سوی وکیل دونالد ترامپ دریافت کرده، اما پاسخی به آن نداده است.

به نقل از روزنامه واشنگتن پست، کاخ کرملین امروز تائید کرد که ایمیلی حاوی درخواست کمک درباره پروژه املاک متوقف شده برج ترامپ از سوی وکیل دونالد ترامپ دریافت کرده است.

«دمیتری پسکوف» سخنگوی رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه این ایمیل در دوران رقابت های انتخاباتی سال 2016 آمریکا دریافت شده، افزود: اما از آنجایی که کرملین پاسخی به نامه های تجاری نمی دهد، این نامه را نیز بی پاسخ گذاشت.

به گفته «مایکل کوهن» وکیل شخصی ترامپ که فرستنده ایمیل مذکور است، نامه مربوط به پروژه ای مشترک میان ترامپ و یک شرکت ساخت و ساز مستقر در مسکو بوده است.

کوهن همچنین اذعان داشت که ترامپ در سال 2015 یادداشتی با این شرکت امضا کرده بود اما مدتی بعد این طرح به دلایل تجاری متوقف شد.

پسکوف همچنین گفت: در ایمیل یادشده از یک شرکت روسی و برخی افراد سخن به میان آمده بود که قصد ساخت یک آسمانخراش در مسکو داشته اند و از کرملین برای رفع مشکلات این طرح درخواست کمک شده بود.

وی به رغم تائید مشاهده این ایمیل تاکید کرد که آن را به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نشان نداده است.

به گزارش ایرنا، رابطه ترامپ با روسیه و احتمال تبانی میان ستاد انتخاباتی او با این کشور موضوع تحقیقات کنگره و اف بی آی است.

در حالی که «رابرت مولر» رئیس پیشین اف بی آی بازپرس ویژه پرونده تحقیقات دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا است، کنگره نیز تاکنون افراد بسیاری را برای شهادت در این باره فراخوانده.

«دونالد جونیوز ترامپ» پسر ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تاکنون دوبار به سنا فرخوانده شده است.

همچنین بسیاری از مقام های کنونی و پیشین دولت ترامپ نیز در این رابطه برای ادای شهادت به کنگره فرخوانده شده اند.

۱۳۹۶/۶/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...