نسخه چاپی

آیت الله سبحانی: نظام بانكی كشور اصلاح شود

یكی از مراجع تقلید شیعیان سودهای بانكی و دریافت دیركرد برای این وام‌ها را مانع رونق كسب و كار و تولید در كشور دانست و گفت: باید تلاش كنیم نظام بانكی كشور اصلاح شود.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور که ظهر پنج‌شنبه در دفتر این مفسر قرآن کریم برگزار شد، با بیان اینکه بنده از سوابق درخشان آقای دکتر روحانی مطلع هستم و سوابق خدمات ایشان در دولت یازدهم نیز بر همگان مشهود است، گفت: تلاش‌های دولت برای ارتقاء سطح معیشت مردم بر کسی پوشیده نیست، اما راه حل اساسی این مشکل فقط این است که اشتغال ایجاد شود و اشتغال وقتی رونق می‌گیرد که جلوی واردات بی‌رویه گرفته شود.

وی اظهار داشت: مسئله دیگر که مانع رونق کسب و کار و تولید در کشور است، وجود سودهای بانکی و دریافت‌های دیرکرد برای این وام‌ها است. باید تلاش کنیم نظام بانکی کشور در راستای کمک بیشتر به تسهیل و رونق کسب و کار اصلاح شود و در این راستا لازم است از نظرات اقتصاددانان و کارشناسان دلسوز بهره گرفته و همه منابع اقتصادی را به خدمت بگیریم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با ابلاغ سلام خدمت رئیس جمهور، تصریح کرد که برای دوام توفیقات دولت دعا خواهند کرد.

دولت برنامه‌های گسترده‌ای برای حل مشکلات دارد

رئیس دفتر رئیس جمهور نیز در این دیدار با تبریک اعیاد قربان و غدیر و ابلاغ سلام رئیس جمهور خدمت آیت الله العظمی سبحانی، گفت: خدمت شما رسیدیم تا در آغاز فعالیت دولت دوازدهم نظرات و رهنمودهای شما را برای برنامه‌ریزی در راستای اداره امور کشور و رسیدگی به مشکلات مردم اخذ کنیم.

محمود واعظی با بیان اینکه دولت دوازدهم با اتکاء به تجربه ۴ سال کشورداری در دوره یازدهم و تشکیل کابینه‌ای هماهنگ‌تر و قوی‌تر، با به خدمت گرفتن همکارانی جدید تلاش بیشتری برای حل مشکلات کشور خواهد داشت، تصریح کرد: دولت برنامه‌های گسترده‌ای برای حل مشکلات اقتصادی، رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی و تعالی و ارتقاء باورها و اعتقادات دینی مردم خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه امروز وضعیتی در منطقه ایجاد شده که به اسم اسلام مسلمان می‌کشند و چهره اسلام واقعی را مخدوش می‌کنند، لذا دولت تلاش خواهد کرد چهره اسلام واقعی را به دنیا معرفی کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: این عنایت خداوند، هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش‌های شبانه‌روزی دولت، نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی کشور است که باعث شده در این منطقه پرآشوب، از امنیتی مطلوب برخوردار باشیم و باید با تلاش برای خدمت به مردم شکر این نعمت بزرگ را بجا بیاوریم.

۱۳۹۶/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...