نسخه چاپی

حسن الشامی: حال امام موسی صدر خوب است

قاضی «حسن الشامی» گزارشگر ویژه كمیته پیگیری رسمی قضیه امام موسی صدر و دو همراهش است كه در روز ۹ شهریور ۱۳۵۷ ه.ش در لیبی ربوده شدند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، الشامی در گفتگو با «شفقنا لبنان» روایاتی که هر از چندگاهی درباره وفات امام صدر و همراهش منتشر می شود را با قاطعیت تکذیب کرده و مغرضانه می خواند و معتقد است که چنین روایاتی مستند و برگرفته از هیچ مدرک و شواهدی نیست.

او در این گفتگو تاکید می کند که دوران غیبت امام، معیار و دلیلی دال بر وفات امام و یارانش نیست بلکه روایت هایی وجود دارد که نشان می دهد حال امام خوب است و به چندین زندان منتقل شده است که آخرین آنها در سال ۲۰۱۱ میلادی بوده است.

الشامی در این گفتگو درباره زنده بودن امام صدر و دو همراهاش امیدوارانه سخن می گوید و به ماجرای «احمد الزبیر السنوسی» شخصیت مخالف رژیم قذافی و قدیمی ترین زندانی قذافی اشاره می کند؛ فردی که مخفیانه در زندان های لیبی حبس شد و ۳۶ سال از او خبری نشد و در حالی که ۹۳ ساله بود از زندان آزاد شد. او معتقد است که هرگونه اطلاعات رسمی درباره قضیه امام صدر را فورا اعلام می کند و حتی لحظه ای آن را به زمانی دیگر موکول نخواهد کرد.

۱۳۹۶/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...