نسخه چاپی

تقدیم نخستین مدال جهانی تاریخ قایقرانی ایران به شهید حججی

عادل مجللی نخستین مدال جهانی تاریخ قایقرانی ایران را به شهید حججی تقدیم كرد.

به گزارش نما، ملی پوش برنزی قایقرانی گفت: پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهان نیت کرده بودم اگر بر روی سکو قرار گرفتم، مدال خود را تقدیم شهدای مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی کنم.

عادل مجللی افزود: ما به عنوان ورزشکار و ملی پوش همه توان خود را گذاشته ایم تا پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم و حالا که این اتفاق افتاده بسیار خوشحالم و افتخار می کنم که باعث عزت کشورم شده ام.

ملی پوش قایقرانی ادامه داد: اما عزیزانی هستند برای ما و عزت ایران از جان گذشته اند و همه چیز خود را فدا دین و میهن کرده اند و وقتی به این مسئله فکر می کنم، می‌بینم که کار آن ها به مراتب از مدال من با ارزش تر است و می خواهم با افتخار مدالم را به همه شهدای مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی و خانواده بزرگوار ایشان تقدیم کنم.

مجللی تأکید کرد: این نیتم بوده و برکت نام این عزیزان و فکر کردن به بزرگ منشی آن ها به من انگیزه داد تا در بالاترین سطح مسابقات با حریفانم رقابت کنم و این موفقیت را بدست آورم.

وی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم بزرگ هستند و با این کار امیدوارم برکت نام ایشان و دعای خیر خانواده هایشان همیشه پشتیبان همه ورزشکاران میهن عزیزمان باشد و پرچم میهن اسلامی ایران همواره توسط قهرمانان در میادین جهانی به اهتزاز در آید.

عادل مجللی در مسابقات آبهای آرام قهرمانی جهان نخستین مدال تاریخ قایقرانی ایران را در این رقابت ها بدست آورد.

http://www.iribnews.ir/files/fa/news/1396/6/10/1327892_273.jpg
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

۱۳۹۶/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...