نسخه چاپی

تنبیه سخت در انتظار عزت‌اللهی؟

هافبك دفاعی تیم ملی ایران احتمالا با محرومیت دو جلسه‌ای از سوی AFC رو به رو خواهد شد.

به گزارش نما، سعید عزت اللهی در دیدار با کره جنوبی با انجام یک خطای غیر ورزشی با کارت قرمز مستقیم پیتر گرین استرالیایی مواجه شد تا از زمین مسابقه اخراج شود. اخراجی که هر چند تاثیری در نتیجه بازی ایران برابر کره جنوبی نداشت؛ اما برای این بازیکن گران تمام خواهد شد.


سعید عزت اللهی با دریافت کارت قرمز مستقیم احتمالا اولین دیدار ایران در مسابقات جام جهانی را از دست خواهد داد. شاهین رحمانی عضو ایرانی AFC در گفت و گو با ورزش سه، در توضیح این خبر گفت: مجازات دریافت کارت قرمز در بازی های تحت نظر AFC و FIFA یک جلسه محرومیت است؛ اما خطاهایی از این دست که عزت اللهی انجام داد، احتمالا با تنبیه انضباطی همراه خواهد شد.


او در ادامه صحبت های خود، افزود: محرومیت این خطاها حداقل دو جلسه خواهد بود و با توجه به انتقال محرومیت در بازی های رسمی، عزت اللهی احتمالا اولین دیدار ایران در جام جهانی را از دست خواهد داد.


به این ترتیب اگر عزت اللهی از سوی کمیته انضباطی AFC با دو جلسه محرومیت رو به رو شود، اولین دیدار ایران در جام جهانی را از دست خواهد داد و در صورت افزایش جلسات محرومیت این بازیکن، تعداد غیبت های او در جام جهانی نیز افزایش خواهد یافت. عزت اللهی باید امیدوار باشد تا محرومیت او حداقل دو جلسه باشد تا شانس حضور در جام جهانی برای این بازیکن جوان و مستعد کاهش پیدا نکند.
منبع: مهر

۱۳۹۶/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...