نسخه چاپی

كاهش نرخ دلار از ابتدای صبح امروز

عکس خبري -کاهش نرخ دلار از ابتداي صبح امروز

مركز مبادلات ارزی طبق روال روزهای گذشته از ساعت هشت صبح امروز(پنجشنبه) كار خود را آغاز كرد و برای اولین بار از زمان تاسیس نرخ دلار نسبت به روزهای گذشته كاهش یافت و 2651 تومان اعلام شد.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، مركز مبادلات ارزي از ساعات آغازين صبح امروز پذيراي وارد كنندگان كالا با اولويت‌هاي 3، 4 و 5 متقاضي دريافت ارز بود و متقاضيان ارز با اولويت‌هاي ياد شده بايد با در دست داشتن فرم ثبت سفارش به مركز مبادلات ارزي مراجعه كنند.

قيمت انواع ارز در اتاق مبادلات ارزي بر اساس نرخ‌گذاري امروز بانك مركزي هر دلار 26518 ريال، يورو 34272ريال، درهم 7220 ريال، لير 14695 ريال، روبل 852 ريال، روپيه 511 ريال و يوآن 4220 ريال اعلام شد.

بر اين اساس نرخ تمام ارزها به جز روپيه هند كه كمي افزايش داشته و وون كره كه ثابت بوده است، با كاهش نرخ مواجه بوده‌اند. روز گذشته نرخ دلار 26720 ريال و نرخ يورو 34470 ريال در اين مركز قيمت خورده بود.

به گزارش ايسنا در اين اتاق سفارش وارد كنندگان پس از اقدام به ثبت سفارش كالا در كارگروهي مورد بررسي قرار گرفته و وزارت صنعت، معدن و تجارت بر اساس اولويت‌هاي كالايي آنها را براي دريافت ارز به بانك‌هاي عامل معرفي مي‌كند.

۱۳۹۱/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...