نسخه چاپی

حربه ناجوانمردانه سرمربی كره هم جواب نداد

روزنامه كره ای در گزارشی نوشت كه مشكلات زمین ورزشگاه جام جهانی سئول به دلیل ایده خیس كردن زمین توسط شین تائه یونگ بوده است.

به گزارش نما، بازیکنان کره جنوبی بعد از تساوی برابر ایران در سئول، دلایل مختلفی از جمله صدای تماشاگران و چمن ورزشگاه را در این نتیجه موثر دانستند.


روزنامه کره ای چوسان ایلبو اما در این رابطه نوشت:« خیس و مرطوب بودن چمن ورزشگاه به خواست سرمربی کره جنوبی انجام شده است.»


این روزنامه همچنین نوشت:« قبل از آغاز مسابقه شین تائه یونگ از مسئولان ورزشگاه می خواهد که چمن ها با آب زیاد مرطوب و خیس شوند. اما بازیکنان کره با این وجود نمایش دور از انتظاری در این بازی داشتند و البته بعد از بازی یکی از دلایل نمایش نه چندان خوب خود را کیفیت و شرایط زمین مسابقه دانستند. این در حالی است که ورزشگاه جام جهانی سئول یکی از بهترین زمین های فوتبال کره جنوبی را دارد.»


در ادامه این گزارش آمده است:« با این وجود شرایط زمین به گونه ای بود که بازیکنان نمی توانستند عملکرد واقعی خودشان را در پاس دادن، بازی سریع و دربلینگ به نمایش بگذارند. جالب این که بعد از پایان بازی به نظر می رسید که زمین چمن ورزشگاه جام جهانی زمینی برجای مانده از دهه های 80 و 90 میلادی است که کیفیت لازم را ندارد و اثر پای بازیکنان در جای جای آن به چشم می خورد.»


چو سان ایلبو همچنین نوشت:« سرمربی کره از مسئولان ورزشگاه خواسته بود که برای کمک کردن به بازی تهاجمی تیم کره روی چمن ورزشگاه آب پاشی کنند چون روی زمین مرطوب توپ سریعتر حرکت می کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.»


در پایان این گزارش آمده است:« مسئولان ورزشگاه جام جهانی کره عقیده دارند با توجه به شرایط فصلی این بهترین زمینی است که می توانستند در اختیار تیم ملی کره بگذارند و همانطور که رسانه های مختلف عنوان کردند چمن ورزشگاه تنها عامل ناکامی کره در برابر ایران نبوده است.»


نکته قابل توجه درباره این ترفند عجیب شین تائه یونگ این که بازیکنان کره جنوبی بارها در طول مسابقه به دلیل خیس بودن زمین تعادل خودشان را از دست دادند و زمین خوردند.

درواقع با سبک بازی قدرتی و تدافعی تیم ملی ایران و با توجه به سطح بالای قوای بدنی بازیکنان تیم ملی این روش مربی کره جنوبی بیشتر به نفع تیم ملی و علیه تیم کشورش شد.
منبع: ورزش سه

۱۳۹۶/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...