نسخه چاپی

نظر عسگری اولادی درباره طرح هاشمی

عکس خبري -نظر عسگري اولادي درباره طرح هاشمي

دبیر كل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینكه هر گاه بحث وحدت ملی گفته می شود نتیجه آن عدم وحدت ملی است اظهار داشت: اگر منظور از وحدت ملی، وحدت با فتنه‌گران است آن را قبول نداریم.

به گزارش نما به نقل از فارس حبیب‌الله عسگراولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در حاشیه دهمین مجمع عمومی حزب مؤتلفه در جمع خبرنگاران به مذاکره ایران با کشورهای 1+5 اشاره کرد و گفت که مشروط به لغو تمام تحریم‌ها علیه ملت ایران میزان غنی‌سازی قابل مذاکره است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران موافق معامله کردن نیست مگر اینکه تحریم‌ها لغو شود، افزود: تحریم‌هایی که علیه ملت ایران اعمال می‌شود دیکته شده صهیونیست‌هاست. رژیم صهیونیستی در حالی تحریم‌های ایران را به دیگران دیکته می‌کند که خودش حاضر نیست در هیچ نشست جهانی درباره خلع شدنش از سلاح اتمی دست بردارد.

عسگراولادی همچنین گفت: در این باره اگر مقام معظم رهبری درباره مذاکره با هر کشوری دستور بفرمایند، ما تابع هستیم و تبعیت می‌کنیم.

خبرنگاری از عسگراولادی درباره نظر هاشمی رفسنجانی برای تحقق دولت وحدت ملی پرسید که وی در پاسخ گفت: بنده دقیقا نمی‌دانم ایشان چه چیزی را گفتند اما وقتی بحث وحدت ملی پیش می‌آید انعکاس آن می‌شود عدم وحدت ملی. در حالی که ملت ما وحدت دارند و در انتخابات با همه سلایق شرکت می‌کنند.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان تاکید کرد: اگر منظور از وحدت ملی، وحدت با فتنه‌گران است باید بگویم که آنها وحدت را قبول ندارند.

۱۳۹۱/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...