نسخه چاپی

وقوع 2 تصادف با 7 مصدوم در پایتخت

مدیر روابط عمومی مركز اورژانس تهران از وقوع 2 تصادف در ساعات بامداد امروز خبر داد و گفت: در این 2 سانحه رانندگی 7 نفر مصدوم شدند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا, حسن عباسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 3:53 دقیقه بامداد حادثه برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با کوه در جاده کن به سمت سولقان بعد از تونل به سامانه 115 اعلام و ماموران 3 تیم درمانی اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در این حادثه یک خودرو پراید با 5 سرنشین به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص از مسیر اصلی منحرف و با کوه برخورد کرد.
عباسی ادامه داد: در این حادثه 5 پسر جوان در سنین 18 تا 21 ساله بدلیل شدت جراحات وارده از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید فیاض بخش منتقل شدند.
وی به وقوع دومین حادثه تصادف منجر به مصدومیت در شهر تهران اشاره کرد و گفت: ساعت 6:22 دقیقه امروز حادثه تصادف یک دستگاه خودرو ال 90 با موتورسیکلت در شهرزیبا بلوار تعاون به سامانه 115 اعلام و ماموران 2 تیم درمانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: 2 مرد جوان از راکبان موتورسیکلت از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شدند که عوامل اورژانس هر 2 مصدوم این حادثه را به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل کردند.

۱۳۹۶/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...