نسخه چاپی

اعتراض انتخاباتی خواهر احمدی نژاد

وی با اشاره به اینكه در قانون راهكارهایی تعبیه شده تا حقی از هیچ نامزدی تضییع نشود، افزود: بنده اعتراض كتبی خود را نسبت به بروز تخلفاتی كه توسط بسیاری از مردم گرمسار رویت شده به فرمانداری ارائه خواهم كرد و منتظر پاسخ مسئولین ذیربط در این رابطه خواهم ماند.

نامزد انتخاباتي حوزه انتخابيه گرمسار با اشاره به اينكه هنوز آراي قطعي در اين حوزه اعلام نشده است، تاكيد كرد:‌ در روز و شب برگزاري انتخابات در حوزه گرمسار، تخلفات انتخاباتي از سوي برخي نامزدهاي اين حوزه مشاهده شد كه اين امر خلاف قانون بوده و بنده اعتراض خودم را نسبت به اين موضوع تسليم مسئولين برگزاري انتخابات خواهم كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پروين احمدي نژاد افزود: نبايد با زير سوال بردن سلامت برگزاري انتخابات آب به آسياب دشمن ريخت اما همه بايد در مقابل قانون فروتني داشته و قانون را حكم اول و آخر بدانيم.

وي با اشاره به اينكه در قانون راهكارهايي تعبيه شده تا حقي از هيچ نامزدي تضييع نشود، افزود: بنده اعتراض كتبي خود را نسبت به بروز تخلفاتي كه توسط بسياري از مردم گرمسار رويت شده به فرمانداري ارائه خواهم كرد و منتظر پاسخ مسئولين ذيربط در اين رابطه خواهم ماند.

احمدي نژاد در پايان تاكيد كرد: در هر صورت تابع قانون بوده و خواهم بود.

۱۳۹۰/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...