نسخه چاپی

جسد هشتمین قربانی رودخانه زیاران كشف شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیك از كشف جسد غریق 16 ساله هشترودی به عنوان هشتمین قربانی در رودخانه زیاران خبر داد.

به گزارش نما، محمدحسن رجبی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: جسد نوجوان 16 ساله که روز جمعه دهم شهریورماه به دلیل لیز خوردن پایش داخل رودخانه خوزنان افتاده بود، با بستن آب کانال مادر، پس از چهار روز کشف شد.

وی افزود: روز جمعه دهم و شنبه یازدهم شهریورماه عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک به همراه عوامل آتش‌نشانی به جستجوی جسد نوجوان 16 ساله در سد و رودخانه زیاران پرداختند که جستجوها بی‌نتیجه‌ ماند و خبری از جسد نشد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک ادامه داد: با تصویب شورای تأمین این شهرستان، ساعت چهار صبح روز یکشنبه آب کانال مادر بسته شد و جستجوها برای یافتن جسد غریق با حضور عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر از ساعت 5:30 دقیقه صبح امروز آغاز شد و سپس عوامل آتش‌نشانی و مسؤولان سد زیاران هم به عوامل امدادی پیوستند.

رجبی بیان کرد: پس از جستجوی عوامل امدادی و آتش‌نشانی جسد از صبح تا عصر روز یکشنبه خبری از جسد نشد و تلاش‌‌ها برای جستجو و کشف به نتیجه‌ نرسید؛ امروز دوشنبه هم عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک به همراه عوامل آتش‌نشانی 20 نفر از عوامل امدادی شهرستان البرز به جستجوی جسد غریق پرداختند که سرانجام جسد وی در رودخانه خوزنان کشف شد.

وی افزود: نوجوان 16 ساله هشترودی، هشتمین غریقی بوده که امسال در رودخانه زیاران غرق شده است.

این مسؤول ادامه داد: بیشتر غرق‌شدگی‌های امسال در رودخانه و کانال‌های کشاورزی در ایام تعطیلات به ویژه پنج‌شنبه و جمعه‌ها بوده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک بر پرهیز مردم و مسافران از اتراق در نزدیکی رودخانه، سد زیاران و رودخانه‌های متصل به این رودخانه تأکید کرد و گفت: افتادن در آب رودخانه و سد، دیگر بازگشتی ندارد و موجب داغدار شدن خانواده‌ها می‌شود.

امروز هم 20 نفر از عوامل امدادی شهرستان البرز به یاری عوامل امدادی و آتش نشانی شهرستان آبیک شتافتند و به جستجو پرداختند.

به گزارش فارس، از جمله غریق‌های رودخانه زیاران طی امسال می‌توان به خانم‌ حدود 38 ساله، 27 ساله و 33 ساله و آقای 26 ساله، 16 ساله و 28 ساله دارالسروی اشاره کرد.

۱۳۹۶/۶/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...