نسخه چاپی

دروغ‌های فتنه‌گران درباره حصر

عکس خبري -دروغ‌هاي فتنه‌گران درباره حصر

گذشت زمان نشان داده است، هدف جریان حامی فتنه از دامن زدن به موضوع حصر، رفع واقعی آن نیست؛ بلكه می‌كوشد تا از این نمد هم كلاهی برای خود بدوزد و خود را در جایگاه مطالبه‌گری در برابر نظام زنده نگه دارد؛ اما دروغ‌هایی كه درباره موضوع حصر مطرح می‌شود، چیست؟


فتنه‌گران همواره از چرایی و چیستی «حصر» سران فتنه تصاویر دروغین به افکار عمومی ارائه داده‌اند و با غوغا‌سالاری، به اصطلاح بر رفع آن تأکید کرده‌اند. در حالی که گذشت زمان نشان داده است، هدف جریان حامی فتنه از دامن زدن به موضوع حصر، رفع واقعی آن نیست؛ بلکه می‌کوشد تا از این نمد هم کلاهی برای خود بدوزد و خود را در جایگاه مطالبه‌گری در برابر نظام زنده نگه دارد؛ اما دروغ‌هایی که درباره موضوع حصر مطرح می‌شود، چیست؟
دروغ اول، «چرایی حصر»: در حالی که «حصر» 20 ماه پس از انتخابات سال 88 صورت گرفت، فتنه‌گران حصر موسوی و کروبی را با موضوع انتخابات مرتبط کردند، اما چرایی «حصر» به فراخوان موسوی و کروبی در بهمن 89 باز می‌گردد. این فراخوان هیچ ارتباطی با موضوع انتخابات نداشت و در راستای بی‌ثبات‌سازی کشور براساس راهبرد تضعیف محور مقاومت و پاسخ در مبدأ (ایران) به بیداری اسلامی بود. دروغ دوم، «چیستی حصر»: فتنه‌گران به دروغ «حصر» موسوی و کروبی را اقدام قضایی و مجازات غیر قانونی معرفی کردند. برخلاف این تصویرسازی‌ دروغین، «حصر» سران فتنه یک اقدام پیشگیرانه و امنیتی بود و با تصمیم شورای عالی امنیت ملی صورت گرفت. ضمن آنکه «حصر» پس از اجماع شخصیت‌ها و گروه‌های سیاسی در برائت از اقدامات موسوی و کروبی انجام شد. دروغ سوم، «رفع حصر»: عده‌ای از افراد دوست دارند مدام شعار رفع حصر سر بدهند؛ اما واقعیت این است که آنها بیش از همه مخالف رفع حصر هستند؛ چرا که معتقدند تا زمانی که سران فتنه در حصر هستند، می‌توانند از این موضوع بهره‌برداری سیاسی کنند. دروغ چهارم، «محاکمه سران فتنه»: جریان حامی فتنه در رسانه‌ها و تریبون‌های خود یکی از خواسته‌های خود را محاکمه سران فتنه اعلام می‌کند و حصر را شرایط بلاتکلیفی آنها می‌داند. این در حالی است که هیچ ضمانتی وجود ندارد که در صورت محاکمه، نتیجه و رأی دادگاه را بپذیرند و به یقین از آن برای تشویش اذهان عمومی استفاده خواهند کرد.
فتنه‌گران دروغ‌های دیگری نیز درباره چگونگی و کیفیت نگهداری موسوی و کروبی در حصر گفته‌اند که در مجال دیگر باید پاسخ داد؛ اما با گذر زمان و نگاهی به وضعیت امروز معادلات و شرایط منطقه، درستی تصمیم شورای عالی امنیت ملی در آن مقطع اثبات می‌شود.

۱۳۹۶/۶/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...