نسخه چاپی

زمان سفر رهبرانقلاب به خراسان‌شمالی‌

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی و محمود احمدی‌بیغش در پیام خود آورده‌اند: مردم این دیار چهارشنبه 19 مهرماه 1391، مسیر ورودی ولی امر خود‌، از فرودگاه بجنورد تا ورزشگاه تختی را گلباران می‌كنند و خاك قدوم مباركش را توتیای چشم می‌كنند‌.

به گزارش نما به نقل از فارس، نماینده مردم خراسان‌شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان‌شمالی در آستانه سفر مقام معظم رهبری به استان دومین پیام‌ خود را صادر کردند.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی و محمود احمدی‌بیغش در پیام خود آورده‌اند: مردم این دیار چهارشنبه 19 مهرماه 1391، مسیر ورودی ولی امر خود‌، از فرودگاه بجنورد تا ورزشگاه تختی را گلباران می‌کنند و خاک قدوم مبارکش را توتیای چشم می‌کنند‌.

در این پیام آمده است: اکنون دیار باب‌الرضا و گنجینه فرهنگ‌ها، خراسان‌شمالی، چشم به راه قدوم پر برکت و وجود گوهر بار ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) است و مردم غیور و ‌شهید‌پرور در این خطه کهن‌، خود را برای میزبانی مقتدای خویش آماده می‌کنند.

این پیام می‌افزاید: قلب‌ها در سینه‌ها به عشق دیدار روی محبوب می‌تپد و همگان مهیا می‌شوند تا از اقصی نقاط استان در مراسم استقبال آن رهبر فرزانه حضور یافته و با شور و شعف تحسین‌برانگیز خود‌، ‌ولایت‌مداری و عشق به نظام اسلامی را به جهانیان فریاد کنند و با ندای لبیک یا رسول ا... لرزه بر اندام دشمن انداخته و دست در دست یکدیگر با آرمان‌های امام راحل (رضوان ا... تعالی علیه)و شهدای اسلام تجدید بیعت کنند.

در پایان این پیام آمده است: خیل مشتاقان و جان‌نثاران مقام عظمای ولایت‌، ساعت 8:00 صبح روز چهارشنبه 19 مهرماه 1391، مسیر ورودی ولی امر خود‌، از فرودگاه بجنورد تا ورزشگاه تختی را گلباران می‌نمایند و خاک قدوم مبارکش را توتیای چشم می‌کنند.

آب زنید راه را‌ هین‌ که نگار‌ می‌رسد

مژده‌ دهید‌ باغ‌ را‌ بوی‌ بهار‌ می‌رسد

۱۳۹۱/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...