نسخه چاپی

تاخیر پرواز، ۵۲۰ حاجی اردبیلی را سردرگم كرد

در حالی كه قرار بود نخستین كاروان از حجاج اردبیلی ۳:۲۰ بامداد وارد فرودگاه اردبیل شود، این پرواز با تاخیر ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه روبه‌رو شد و این امر حجاج اردبیلی و خانواده‌هایشان را سردرگم كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در حالی که قرار بود نخستین کاروان حجاج اردبیلی 3:20 بامداد وارد فرودگاه اردبیل شوند ولی متاسفانه این پرواز با تاخیر 4 ساعت و 30 دقیقه روبه‌رو شد و این امر حجاج اردبیلی و خانواده‌هایشان را سردرگم کرد.

خانواده‌های حجاج اردبیلی که از ساعت‌ها قبل منتظر ورود حاجیان به فرودگاه اردبیل بودند متاسفانه بیش از چهار ساعت در فرودگاه معطل و این امر سبب اعتراض این خانواده‌ها شد.

پرواز دوم نیز به تاخیر افتاد

در حالی که قرار بود پرواز دوم حجاج اردبیلی ساعت 9:30 به فرودگاه اردبیل فرود آید متاسفانه بار دیگر این پرواز به تاخیر افتاد و سبب سرددرگمی و مشکلات زیادی در این زمینه شد.

در دو پرواز که از فرودگاه جده به فرودگاه اردبیل انجام شد قرار بود 520 حجاج اردبیلی وارد فرودگاه شوند که این ورود با تاخیرات زیادی همراه شد و نگرانی‌های زیادی را به همراه داشت.

خانواده‌های حجاج اردبیلی نیز پس از ساعت‌ها انتظار بالاخره شاهد ورود حجاج اردبیلی به فرودگاه اردبیل شدند که علی‌رغم این که کلافگی و سردرگمی زیادی وجود داشت ولی بالاخره به آرزوی خود که استقبال از خانواده‌های خود بود دست یافتند.

تاخیر پرواز مربوط به فرودگاه جده بود

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: تاخیر پرواز حجاج اردبیلی به هیچ وجه از طرف فرودگاه اردبیل نیوده و این تاخیر مربوط به فرودگاه جده است.

سید فخرالدین هاشمی با اشاره به این که تمهیدات لازم برای استقبال از حاجیان اردبیلی از فرودگاه اردبیل انجام شده بود، افزود: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در فرودگاه جده پیش آمده بود پروازهای حجاج اردبیلی به فرودگاه اردبیل با چهار ساعت و 30 دقیقه تاخیر همراه بود که این امر نگرانی‌هایی را در بین خانواده‌های حجاج اردبیلی به وجود آورد.

وی با اشاره به این که قرار بود کاروان حجاج اردبیلی در سه پرواز اردبیل وارد فرودگاه اردبیل شوند، بیان کرد: به هر حال این امر با تاخیرهایی همراه بود و تاکنون دو پرواز با تاخیر در فرودگاه اردبیل فرود آمده‌اند و در این پروازها تاکنون 520 حجاج اردبیلی وارد فرودگاه اردبیل شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل افزود: 794 نفر حاجی اردبیلی به مکه مکرمه و مدینه منوره اعزام شده‌ بودند که تمهیدات لازم برای استقبال از این حاجیان انجام شده است.

پرواز سوم نیز به تاخیر افتاد

پروزاز سوم حجاج اردبیلی که قرار بود ساعت 23:15 از فرودگاه جده وارد فرودگاه اردبیل شود متاسفانه بار دیگر به تاخیر افتاد و قرار است این پرواز با چهار ساعت و 30 دقیقه تاخیر وارد فرودگاه اردبیل شود.

ادامه سریال تاخیر پروزاهای حجاج اردبیلی سبب نگرانی خانواده‌های آن‌ها شده که این امر سردرگمی‌های زیادی را امروز در اردبیل به دنبال داشت.

امسال 794 نفر از استان اردبیل به مکه مکرمه و مدینه منوره اعزام شده بودند که با تاخیری‌های زیاد پرواز 520 حاجی تاکنون وارد فرودگاه اردبیل شده و بقیه حجاج نیز با تاخیر چهار ساعت و30 دقیقه وارد فرودگاه اردبیل می‌شوند که باز هم باید خانواده‌های حجاج اردبیلی برای دیدن حاجیان خود ساعت‌ها انتظار بکشند.

۱۳۹۶/۶/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...