نسخه چاپی

ویسی: دست‌كم‌گرفتن حریف، خودكشی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر حریف فردای ما در جام حذفی تیمی از پیش بازنده بود این همه راه را با اتوبوس به اهواز نمی‌آمد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل میعاد مغان اردبیل در مرحله سوم جام حذفی اظهار داشت: بازی‌های جام حذفی، دیدارهای خاصی هستند. تیم‌های لیگ برتری هم روی جام حذفی به‌عنوان راهی برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا حساب ویژه باز می‌کنند. ما هم حساب ویژه‌ای روی جام حذفی باز کرده‌ایم و مثل خیلی از تیم‌های دیگر به دنبال این هستیم که از راه میانبر به لیگ قهرمانان آسیا برسیم. هر چند که رقابت بین تیم‌ها در جام حذفی بسیار سخت است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه او و شاگردانش هرگز حریف تیم‌شان را دست‌کم نخواهند گرفت، خاطر نشان کرد: در جام حذفی باید تفکر حرفه‌ای داشته باشیم. از این‌رو فرقی نمی‌کند حریف ما چه تیمی باشد و در چه سطحی.

ویسی در مورد اینکه در بازی فردا مقابل میعاد مغان اردبیل با تیم اصلی‌اش بازی خواهد کرد یا نه، یادآور شد: فردا به شیخ‌ویسی در خط دروازه استراحت خواهیم داد و در برخی پست‌های دیگر هم به نفراتی بازی می‌دهیم که در لیگ کمتر به میدان رفته‌اند.

وی در واکنش به این پرسش که فکر می‌کند تیمش مقابل تیمی استانی با چند گل پیروز شود، گفت: دست‌کم گرفتن حریف به نوعی خودکشی است. اگر حریف ما تیمی از پیش بازنده بود این همه راه را با اتوبوس به اهواز نمی‌آمد. در بازی فردا به‌هر حال باید یک تیم حذف شود و امیدوارم آن تیم ما نباشیم.

۱۳۹۶/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...