نسخه چاپی

7كشته درتصادف سواری باعابران درایرانشهر

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برخورد یك دستگاه سواری پژو با عابران پیاده در بزرگراه شهید فتح مرادی ایرانشهر هفت كشته و 2 مجروح برجای گذاشت.

به گزارش نما, سرهنگ یدالله ستوده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی جرحی در ساعت سه بامداد امروز در حدود هشت کیلو‌متری مسیر بزرگراه شهید فتح مرادی ایرانشهر ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در این حادثه یک دستگاه اتوبوس 9 نفر از اعضاء یک خانواده را در این محل پیاده می کند اما دقایقی بعد یک دستگاه سواری پژو 405 که خلاف جهت نیز در حرکت بوده با این افراد برخورد و از محل متواری شد.
وی اضافه کرد: براثر شدت ضربه وارده در این حادثه هفت نفر از اعضای این خانواده در دم جان خود را از دست دادند و 2 نفر دیگر نیز مصدوم و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس در حال بررسی است.
ستوده خاطر نشان کرد: هموطنان هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا ایرانشهر با 40 کیلومتر مربع وسعت و بیش از 100 هزار نفر جمعیت در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

۱۳۹۶/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...